wanneer kan ik die nu het beste aanschaffen, ik weet vanaf dat ze kunnen zitten maar wil graag horen vanaf hoe oud dat ongeveer is geweest bij iedereen. Dank je!
rond de 6 maanden kon ze wel 10 minuutjes per dag in een kinderstoel zitten. Rond 7 maanden kon ze goed blijven zitten. Wij hadden eerst de houten bambino, maar daar zat ze niet mooi in. Sinds kort hebben we de ikea zonder blad en daar zijn we heel enthousiast over! Zou dus vooral gaan proefzitten als je kindje kan zitten, dan kan je de beste keus maken!
youame zat in de kinderstoel met 6 maand maa niet lang achter elkaar wij hadden zo'n zitje gehaald bij prenatal wat je erin kunt doen wij hebben die van bambino van kruitvat
Wij hebben een Chicco Polly, wel een dure, maar daar kunnen ze al vrij snel in zitten/liggen omdat de rugleunig plat kan. Ongeveer net zo plat als in de Maxicosi. Jelle zat vanf een maand of 5 gezellig mee aan tafel en na een minuutje of 5/10 legde we hem plat...
Wij hebben eentje van de prenatal, Tiamo geloof ik. C zat er vanaf dat hij 6 maanden was soms in. Vaak maar 5-10 minuutjes per dag. Pas vanaf zo'n 7-8 maanden zat hij echt elke maaltijd in zijn stoel. Toen kon hij heel goed zelf rechtop blijven zitten.
Wij hebben ook een Chicco Polly, geweldig ding! Ik had eerst die van de Kruidvat een Bambino stoel maar daar moet ze eerst wel goed kunnen zitten voordat je haar daar in zet dus die staat bij m'n ouders. De Chicco Polly heb ik nu 1,5 maand.
Wij hebben ook de chicco polly en we zijn er erg tevreden mee! Hij kan idd plat omhoog en laag, dus je kan m goed afstellen. Danique ging er vanaf ze avondeten ging eten erin en dat was zo met 6+ maanden.
ook hier de chicco polly. Bevalt prima. Zoë zit er al vanaf 5 maanden in. Boven staat nog een houten kinderstoel, maar daar kon ze toen nog niet in, en nu bevalt de chicco zo goed dat die mooi beneden blijft staan. Ik heb 'm via marktplaats voor 50 euro op de kop getikt. En hij ziet er nog supergoed en mooi uit.
Fae zit de laatste 2 weken met haar hapjes in de kinderstoel (antilop, ikea) . Een stuk fijner dan het eten geven in de wipstoel!