ik heb tegenwoordig tmf nl op staan en daar draaien ze een nummer,beetje een jaren 80 nummer met een meisje met zwart/bruin haar die met de metro gaat en dan op een feest eindigt (of zoiets). heeft iemand een idee?
het is overigens een engels talig nummer. met de tekst ongeveer: want to take you with me tonight mmm
kan zijn dat ze een andere bedoeld, maar ik dacht aan een nederlandse band waarvan een meisje ergens in de metro stapt en dan gevolgd word door de camera en ze uitkomt bij een feest.. ziet er uit alsof er met een oude camera is gefilmd.. zoals ze vroeger hadden met wat strepen enzo door het beeld.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..
ja precies,die bedoel ik,het is ook een nederlandse artiest,een nummer van nu alleen een beetje jaren 80 dance stijl. met een synthesizer erin.
nee dat is hem niet... het is een meisje met dus donker haar,echt die kleding uit de jaren 80. een rock achtig nummer. tis wat hè....
van phill collins you wil never now. En nee in de jaren 80 hadden ze nog geen mobiel met camera haha ja of je moest James bond heten
ja maar pnirmal kent you tube weer niet. the bastards. die andere nummers zijn het ook niet! aaaaargh
Dan weet ik het ook niet meer haha. Maar was toen ook al geen grote pop fan. Maar ben wel opgegroeit in de jaren 80
nee maar het is geen nummer van uit de jaren tachtig,het is een nummer dat nu gemaakt is alleen in de jaren 80 stijl. nou ik geloof dat ik morgen maar weer die zender op moet zetten bedankt voor het meedenken meiden!!!!!!!!!!!!!! super lief!