Mijn dochtwer heeft van Sint twee losse boekjes met Electro wonderpen gekregen. Superleuk en ik zou graag er graag meer boekjes van willen. Kan er alleen niks over vinden op internet. Weet iemand of ze verkrijgbaar zijn en waar?
Wij hebben ze ook! Gekregen van Sinterklaas ( of één van de oma's ) maar weet niet waar die het vandaan heeft. Ik zal eens even vragen, want ik wil er ook wel wat meer van. Ze zijn erg leuk.
Ik heb laatst bij lidl een pen met boekje gekocht, nam aan dat er in de speelgoedwinkels wel meer boekjes te krijgen waren, aangezien het echt 'electro' is, heb er ook reclames van op tv gezien maar heb nog niet zelf naar boekjes gezocht eigenlijk.
Emmeken, ja die zijn het idd, bij de Lidl vandaag. Maar daat zit telkens een pen bij. Koala, zonder pen bedoel ik dus, heb jij die?
Ik heb van Kruidvat met pen maar bij Intertoys (tenminste in Den Haag) heb ik ze zonder pen zien liggen.
Heej, Ik heb het ook zien liggen bij de kruidvat, met pen overigens. Maar ik vroeg me af of het leuk was? Heb het niet gekocht...maar misschien nog voor dochters verjaardag. Bevalt het een beetje??
Dochter van 3 had snel door wat de bedoeling was en is er best even zoet mee geweest. Het boekje wat ze heeft is voor 3+ maar een deel is wel erg simpel, vrees dat ze daar wel vrij snel klaar mee is, als ik meer boekjes aanschaf dan ga ik toch vast een niveautje hoger denk ik.
Ja ik vind het leuk en educatief voor mijn dochter en ze vind het zelf ook erg leuk! Idd sommige gedeelten zijn wat makkelijk, maar daardoor is het geschikt voor langere periode. De dingen met tellen zijn wat moeilijker.
Hier ook electro in een doos en 2 losse boekjes maar met pen.ik heb ze zelf nooit zonder pen gezien. Mijn oudste dochter vind het ook erg leuk en mijn jongste dochtertje probeert het ook al met een makkelijke versie voor haarzelf