Sinds een week of 3 heb ik een eigen website ( mag geen reclame maken dus pb maar als je een kijkje wil nemen ) Ik heb redelijk wat bezoekers op een dag maar er komen geen bestellingen uit. Nou is mijn vraag aan jullie .......... wat zet jullie tot koop aan ? of waarom zouden er geen bestellingen komen ? ( prijs kwaliteit verhouding is prima )
Als je sinds een paar weken een webshop hebt die goed wordt bezocht heb je of geinvesteerd in adwords, key words etc anders is het niet mogelijk om zonder groot bedrijf een redelijk bezochte webshop te hebben binnen een paar weken..... aangezien je zelf niet weet wat de verkoop kan stimuleren lijkt met dit niet het geval. De bezoekers die jij dan traceert op je site zijn 9 van de 10 keer spybots of andere botjes die je site afspeuren naar alle woorden die er op staan en dat wordt dan doorgeven aan de zoekmachines. De gemiddelde webshop is namelijk een hele kleine vis in de hele grote internetoceaan. Succes met je site en als je wilt mag je met pben dan zal ik er eens naar kijken. Ik heb er namelijk zelf ook 1
Moet zeggen dat het er opzich goed uit ziet. Misschien weinig voorbeelden maar goed ik neem aan dat je niet elke dag 3 taarten maakt voor alleen je site. Heb geen verstand van internet verder en alle onzin enzo die daarbij komt kijken. Het enige wat ik kan zeggen is dat het voor mij moeilijk zal worden om een taart te bestellen want je zit niet echt in mijn buurt
Hoi hoi, Ik zie dat het om taarten gaat, zou je mij ook de link willen sturen? Mijn kids zijn bijna jarig en ik ben een beetje aan t rondkijken wat we willen.
nee ik bak inderdaad niet elke dag 3 taarten , ik bak voor elke mogelijkheid en ben ook pas sinds januari bezig dus giga veel foto's zijn er inderdaad niet
de site ziet er erg leuk uit! de taarten zijn erg mooi, en zeker niet duur! als je de foto's groter klikt, worden ze wel ENORM groot, dat is minder, want daar wordt het niet duidelijker van. arnhem is een eindje rijden vanaf hier, maar ik ga je zeker onthouden voor als hier iemand jarig is!
Ik vind dat je een leuke site hebt. Best overzichtelijk en duidelijk. Wat ik mis, is voor hoeveel personen de taart is, dus hoeveel stukken kunnen eruit worden gehaald. Bij sommige taarten staat het wel, en bij anderen niet. Ik weet niet of je verder in google makkelijk te vinden bent, bijvoorbeeld als mensen zoeken op: taarten arnhem? Ik heb voor mijn dochter een ontzettend mooie taart laten maken voor haar verjaardag. Dit heb ik gedaan bij iemand die tegenkwam op hyves. Ik weet dat zij erg veel bestellingen doet door mensen die haar als vriend hebben op een hyves site. Neem eens een kijkje, misschien handig om op die manier ook je site en taarten te promoten: Taart van Loes! - Hyves.nl
Ow ja, wil nog even zeggen dat je in iedergeval niet duur bent! Ik heb voor een taart met kroontje,voor 15 personenen (hele grote stukken was meer voor 18 personen) 30 euro betaald.
OKE dit is nieuw voor mij ! ga er zeker even naar kijken wat dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn ! bedankt voor de tip ! De taarten zijn zeker niet duur , de reden daarvan is dat ik vind dat een leuke mooie en lekkere taart voor iedereen beschikbaar moet zijn ! dan verdien ik er zelf maar wat minder op !
Bedankt voor je tips , kan ik zeer zeker wat mee ! Ik ben wel bekend bij google , weet alleen eerlijk gezegd niet of ik ook te vinden ben als je taarten arnhem in toetst dat ga ik zo ff uitzoeken :d een hyves pagina zou ik ook kunnen maken inderdaad , maar eens over nadenken