Net thuis van een dagje cranenbroek verkochten ze een soort gelijke intex zwembad met pomp, maar verkoopster adviseerde een zwaardere pomp die deed niet heel veel. Was een kleine.. Maar schrok van de prijs 189 was wel een joekel maar lijkt me meer goed voor een grotere zwembad en niet 1 van 3,06m. Dus dames wat voor pomp hebben jullie? En werkt die goed
Mijn man gaat vanavond een zo goed als nieuw zwembad ophalen (geen Intex), met pomp. Ik heb het even voor je (en stiekem ook voor mijzelf) opgezocht. Geen idee wat de prijzen zijn. Heeft Cranenbroek veel zwembad spullen? Moeten nog chloor- en PH tabletten hebben, ph meters en een drijver voor de tabletten. Willen ook nog een solar warmtemat hebben. https://www.top-zwembadshop.nl/intex-filterpomp is de link naar wat je nodig zal hebben wat pomp betreft.
Die 189 was voor een zandfilterpomp zeker? Zie op die website die ik gaf, dat de gewone pompen een stuk goedkoper zijn. Wat ik eruit opmaak, is dat je een zandfilterpomp nodig hebt bij grote zwembaden. Wij halen een 2.44m doorsnee op (iets meer dan 2000 liter water gaat erin) en zouden volgens de website voldoende moeten hebben aan een pomp van 2271 liter per uur.
Nee zonder zandfilter. Je hebt zoveel keuze dat je gewoon niet weet welke nou goed is.. Ja cranenbroek verkoopt echt van alles we hebben alles al gehad behalve t zwembad nog niet en pomp..
Wij hebben een zandfilterpomp voor ons zwembad van 244cm rond. Kost idd wel even wat maar je hebt er wel wat aan. Maakt veel beter schoon dan z'n kleine standaard pomp.