Genieten ook jullie zo van dit weer? Absoluut niet als je naar buiten moet bah..maar ik bedoel wanneer je lekker binnen zit. Regen tegen de ramen, keiharde wind buiten en dan heerlijk warm in je huisje zitten... Gezellig met (kaneel)geurkaarsjes aan, heb zelfs net warme chocomelk gemaakt,,het huis is lekker schoon...eten gekookt...kids lekker op school...en ik geniet
Normaal geniet ik ook enorm van deze tijd, maar helaas de nesteldrang heeft toegeslagen, dus eerst alles helemaal schoon en dan vanaf volgende week, denk ik, heerlijk genieten.
ik ook hoor en zeker nu ik niet meer werk, heerlijk dat het niet uitmaakt wanneer je naar buiten gaat.
Nee, sorry... ik word gek als ik niet de hort op kan. Van een hele dag thuiszitten word ik zo duf als een konijn! Ik heb nu alweer heimwee naar mijn loungeset in de tuin
Pfff nee ik vind het niks. Zit graag in de tuin en nu zit ik thuis binnen, had nog even naar de stad gewild maar lijkt me geen goed plan. Maar 's avond of 's nachts vind ik dit weer prima. Heerlijk in bed met storm, regen en onweer op de achtergrond.
Hier regent het ook de hele dag al vanaf 6.30. Heb raam op kier opengezet kunnen de katten naar buiten. Die zijn onder me konijnenho gaan zitten schuilen. TV aan, laptop erbij, kopje thee. En als ik moe ben ga ik lekker slapen met dit weer. Van mij mag dit nog lekker aanhouden, ik vind het geweldig. alleen me vriend niet, die moest op de fiets naar z`n werk (auto stuk), en geen regenpak.Ik zal aan hem denken terwijl hij door de regen fietst en ik lekker warm binnen zit.
Heerlijk dit weer. Alhoewel hier de zon voorzichtig schijnt. Vanmorgen zag de lucht zwart van de regen, lampje aan bij de ontbijttafel en lekker warm kopje thee met krantje erbij. Daarna rustig kind afzetten en hoppatee, in de auto verder naar het werk. Nu zit ik me te verheugen om een avond bankhangen en gezelligheid!
Ik vind het buiten nu ook heerlijk, mits het niet regent! Enne, ben wel benieuwd waar je kaneelgeurkaarjes koopt die wil ik ook!
ik weet dat ik ALTIJD naar buiten moet voor de honden... dus nee dit weer is niet echt mijn favoriet...
Nou het zonnetje schijnt nu en dan geniet ik toch net even wat meer dan tijdens die stortbui net . Ik ben niet zo'n herfst/winter type. Geef mij het voorjaar maar!!
Ja, houd d'r van! Vroeg donker, gordijnen dicht, kaarsen aan, houtkachel aan, heerlijk! Vanillekaarsen, warme chocomel, speculaas, rode port, stamppot met spek en rookworst. Heb de winterjassen en sjaals net tevoorschijn gehaald. Heb twee honden en ga er gewoon uit, moet ook alles op de fiets doen. Waxjas aan en gaaaan! Zo tussen de buien door, aan de ene kant de zwarte lucht en aan de andere kant de zon die op de dwarrelende blaadjes valt, lekker!
Heerlijke tijd, zolang ik maar niet te lang binnen hoef te zitten . Fijn het bos in met hond en kind, genieten van de kleuren, lekkere paddestoelen en noten zoeken en dat met de wind door mijn haren. Dat vind ik pas genieten!
o gezellig, ik kom in de winter bij jou zitten. Ik vind dat ook allemaal zo leuk, maar mn man die vind al die kaarsjes onzin, die is niet zo van de winterse gezelligheid
ohja heerlijk eerst lekker door de regen stampen en plassen stampen daarna lekker thuiskomen onder de warme douche daarna een kopje warme thee en een dekentje op de bank heeerlijk :d
je hebt ook van die geurkaarsen van brise geloof ik met kaneel appel geur ook lekker! en ja gezellig weer als je binnen zit!