innestelingsbloeding of menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by moosterhof, Mar 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moosterhof

Mar 6, 2008
    15
    0
    0
    Ik slik de pil nu zo'n 10 jaar en altijd duurt mijn menstruatie 6/7 dagen. Ook deze keer kwam het 3 dagen nadat ik de laatste pil nam. Leek gewoon goed dus, maar het duurde in totaal maar 3 dagen en ik had er veel minder last van dan normaal (qua rug-/buikpijn). Ook was het met name wat dik donker/bruinig verlies. Niet helderrood en ook niet heel veel. Gister had ik dus niks geen bloed meer en sinds vanavond heb ik na het plassen weer wat lichtroze slijm. Het is heel nihil en niet rood!

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ben een beetje bang dat ik zwanger kan zijn, omdat ik vorige maand wat last van diarree heb gehad ivm de griep, maar dan nog is de kans toch klein? En aangezien ik gewoon op het juiste moment 'ongesteld' werd kan dit toch geen innestelingsbloeding zijn?

Heb verder geen zwangerschapssymptomen. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, geen andere kleur/grootte qua tepels..
    Moet wel erg vaak plassen en heb wat last van buikpijn/steken in mijn buik, maar dat laatste kan ook door mijn spastische darm komen.

Hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen..

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je aan de pil bent en zwanger, kun je gewoon ongesteld worden maar dan vaak lichter. Dus ja, je kunt zwanger zijn denk ik.

gewoon even een testje halen. misschien is er iets anders aan de hand en dan maak je je voor niks druk!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    haal voor de zekerheid een testje, dan weet je het direct.

Sterkte
    miek

Share This Page