Hoi dames,wij gaan binnekort een meeting doen met wat meiden van zp en willen graag een high tea in Utrecht doen.wie in omgeving utrecht weet welke goed is ??we zitten zon beetje te denken aan +- 20,- voor high tea vanwege reiskosten wat er nog bij komt!!Liefs Gesien
Een Arabische High Tea bij het hippe Badhu!! Of bij Keek of Sector 3. Bakkerswinkel is altijd goede optie! Ik woon in Utrecht... Wanneer gaat deze meeting plaatsvinden?
Broers bij Janskerkhof. High tea voor 15,- en xtra sweet tea voor 19,50. Die laatste heb ik een keer gedaan. Erg lekker en leuk centraal plekje in Utrecht! Stadscafé Broers
He meiden we hebben even overlegd maar het wordt toch geen high tea waarscheinlijk omdat er veel meiden zwanger zijn en er dingen in staat die ze niet mogen weet iemand in utrecht waar je lekker kan luchen beetje leuke budget ook ongeveer 20 euro of goedkoper !!
Hier in Eemnes (10 min rijden van Utrecht af) zit de theetuin. Die hebben ook een High Tea en die mogen zwangere vrouwen gewoon hebben
wat zou je niet mogen van een high tea?? is toch thee, bonbons, taart, scones, slagroom, jam, quiche, sandwiches?
De zalm op de sandwiches bijvoorbeeld. En mochten er een paar tussen zitten met zwangerschapsdiabetes, dan lijkt al die zoetigheid me toch een lastig punt...
ja daarom we willen daarom ook wat anders weet iemand een leuke tent in utrecht in de stad waar je lkkr kan lunchen of andere tips mag ook
Ik heb een keer aangegeven bij zo'n high-tea dat ik zwanger was... Dan krijg je een aangepaste versie. De meeste willen daar wel aan meewerken hoor! Bij de Arabische High tea zat frustrerend genoeg namelijk een heerlijk Libanees broodje met een soort rosbief. Goddelijk, maar die moest ik even skippen. Toen kreeg ik iets met gegrilde aubergine en humus. Ook heerlijk!!