Ik heb vorig jaar een heel mooi stel bruine laarzen gekocht, maar heb ze bijna nooit aan, omdat: ze zo'n klikklak geluid maken. Weten jullie wat ik bedoel? Ik vind dat zo irritant.. Iedereen hoort je dan aankomen enzo. Is er misschien iets waarmee ik dat geluid niet meer heb? Weten jullie dat? In de winkel lag vloerbedekking..dus toen hoorde ik dat klikklak-geluid niet. Ik zag ze zonet weer liggen in de kast.. dus dacht, misschien heeft iemand van jullie een tip
Weet je ook welk gedeelte van je laarzen dat geluid maakt? Als het de hak is, zou je deze bij de schoenmaker kunnen laten vervangen door een hak die niet klikklakt.
Bij de schoenmaker je zolen en/of hak laten vervangen voor rubberen. Geluid weg hoor. Je kan dan wel iets gevoeliger zijn voor statische lading. Dat heb ik ten minste altijd met rubberen zolen.
Hahahahha, te grappig... Maar ik snap je probleem, heb het ooit ook bij 1 paar laarzen gehad en met name op mn werk vond ik het erg irritant... De oplossing: laten verzolen bij de schoenmaker, die lijmt (of spijkert) er dan rubbers onder, en weg herrie!!! Zonde om ze niet meer te gebruiken toch?