i vind jurkjes met een hoge taille met riempje erom erg leuk staan.. verder draag ik soms met een heel strak/dun stofje zo'n hoog broekje van de zeeman.. dan heb je geen rolletje meer niks(maar met dit weer echt geen doen denk ik)
Jaaa....... maar deze dames hebben helemaal geen buik en zijn al zo mooi slank. Dus ja, dan staat een jurk sowieso wel... Zitten overigens wel mooie jurken tussen...
een lange legging onder een jurkje met schoenen, dat vind ik gewoon niet mooi. als ik een legging in de zomer aandoe, of in de herfst dan doe ik er een 3 kwart legging onderaan, en dan gewoon een schoentje eronder he. je moet gewoon kijken en passen ofdat het er leuk onder staat. ik moet zaterdag naar een trouw gaan. ik heb een zwart wit jurkje met zwarte schoentjes, geen legging want het is te warm. als het frisser word, dan doe ik er een zwarte 3 kwart legging onderaan en ook schoentjes, open of dichte maakt niet uit. en als het echt koud is. dan doe ik er een zwarte lange legging onderaan met laarzen en een golfje erover.
Hanna ik zou bij de Hema zo'n corrigerend hemdje aanschaffen. Niet die met spaghettibandjes maar die met wat bredere bandjes en een v-hals. Zelf vind ik daardoor mijn jurkjes veel mooier staan en je ziet meteen geen randjes meer van BH of de bovenrand van je onderbroek op je buik. Voordeel van de Hema is dat je binnen 30 dagen met kaartjes eraan je geld terug kan krijgen mocht het toch niet voldoen aan je verwachtingen. Je kan dan het hemdje met kaartjes eraan meenemen als je jurken gaat passen. Ik draag in de winter onder mijn jurkjes wel laarzen in de vrije tijd. Zelf vind ik bijvoorbeeld voor een feestje wel iets van pumps met een panty wat eleganter staan. Gewoon wat gaan passen! Veel succes en ben benieuwd of je wat leuks hebt gevonden uiteindelijk.
Ik heb 2x zo'n corrigerend hemdje gekocht, maar ik vond het toen geen succes. Ze rolden steeds omhoog en volgens mij had ik maat XL genomen. En vond dat synthetische spul ook erg warm...
Ja, ik krijg er wel steeds meer zin in...! Hopelijk valt het dan straks niet tegen als ik jurken ga passen... Dat vind ik altijd zo'n domper. Als de hele winkel vol hangt en ik niks leuks kan vinden of vindt dat alles me niet goed staat of dat niks lekker zit en dat mijn conclusie dan altijd maar weer is dat ik te dik ben...
O ja, nog een vraagje! Hoe zit het dan 's winters met jurken? Moet je dan panties onder een jurk of is dat uit de tijd? Of hoort het tegenwoordig alleen nog maar met leggings? Ik heb eerder wel rokken gedragen, toen (wel 10 jaar geleden) had ik wel panties onder de rok. Vreselijk vond ik die dingen!! Ik trok ze altijd kapot. Kon nooit de goede maat vinden. Met als gevolg dat ik altijd een kast vol niet lekker zittende panties had. En mede daardoor ben ik gewoon overgestapt op de broek en heb ik de rok verbannen. Maar goed, wil me inmiddels wel weer eens wat vrouwelijker kleden, dus vandaar....
Ik heb even wat voorbeelden gezocht van jurkjes die van direct onder je borsten uit uitlopen: die verhullen je buik. Op deze site van steps de aster dress en de sweetheart dress bijvoorbeeld: Steps | Nieuwe Collectie - Jurken - Welkom bij de webshop van modeketen Steps. Zorg verder dat je niet te soepele stoffen kiest, want die vormen mee met je lijf en gaan dus lekker om de rolletjes heen zitten, terwijl stuggere stoffen je lijf meer dwingen mee te vormen met de jurk. Als je wel soepele stoffen kiest, neem dan ook een figuurcorrigerend hemd/ondergoed voor eronder. Als de jurk wat kort valt, is een legging ideaal voor eronder, of een donkere dikke panty. Ik neem altijd die van 60 denier: die trek je niet zo gemakkelijk kapot. Bovendien neem ik ze 2 maten te groot, want je eigen maat zit altijd te strak en trek je dus ook gemakkelijker kapot Panty's kunnen prima, alleen vleeskleurig moet je niet doen
Oja, en prints/dessins verhullen, terwijl in egaal gekleurde jurkjes juist wel je vetrolletjes opvallen.
Ik zal een jurk nemen die bij de buik wat geplooid/gedrapeerd is met een verticale lijn bij een stAk model een horizontale lijnb. Tot net over de knie met een leuke hak die afleidt. Bovenkant zorgen voor Afleiding door heel netjes wat van de borst te laten zien met een kleine plooi als je de borsten kleiner wil laten lijken. Zal is kijken of ik een jurk kan vinden wat voldoet aan met het idee in me hoofd haha
Wat ook goed werkt is een jurk met een hoge taile het liefst met riem of strik en uitlopend met een À lijn vanaf de middenrif. Zo leg je het oog van de ander op je smalle taile/ middenrif en de grote borsten Gebloemde jurk zwart koop je online bij Miss Etam. In het najaar ook leuk met een rood colber / vestje, zwarte legging en nette zwarte pumps.
Ik koop vaak jurken bij miss etam. Vaak met een printje erop. Ben vrij klein en heb ook een flink buikje. Helemaal verhullen doe je niet, maar gewoon passen en kijken hoe het staat. Neem evt een vriendin mee die eerlijk is hoe het staat. Evt enkellaarsjes eronder als je geen hoge laarzen wil. Of een leuke ballerina. Ik kies vaak wel een jurk uit met een beetje model, waardoor de buikje iets meer opvalt. Maar vind zelf het niet mooi als een jurk geen model heeft. Maar ik pas altijd gewoon en zie wel hoe het staat en als het niks is zoek ik verder
Je moet een jurkje hebben die onder je borsten strak zit en daarna in een soort ballonrok uitloopt zeg maar. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Bijvoorbeeld; Even&Odd Jerseyjurken - Zwart - Zalando.nl Zalando Essentials Cocktailjurken - Paars - Zalando.nl Dit soort jurken zijn ook leuk, gewoon om de middel een riem doen en klaar! Heb een foto van mezelf met zo'n jurk en het ziet er echt heel leuk uit en je ziet ook geen buikje. Lipsy London Cocktailjurken - Wit - Zalando.nl Onder jurkjes gewoon een panty en pumps aan doen. Als je een legging of wat dan ook eronder doet vind ik dat juist de aandacht er naartoe getrokken word maar dat is mijn mening
Jurken & Rokken - Grote maten - Voor haar - bonprix.nl Jurk zwart - Voor haar - bonprix.nl hier zitten hele leuke bij
Goed, ik denk dat ik binnenkort gewoon maar eens jurken moet gaan passen. Heb nu iig. al veel tips/ideeën gekregen. Bedankt!
King Louie heeft jurkjes met een gedrappeerde tailleband die je buikje verbloemd.... Bijvoorbeeld deze https://kinglouie.nl/p-739-pleat-cross-dress-heavy-crpe.aspx