mijn dochtertje heeft deze: C&A jack? Bestel nu bij wehkamp.nl vond alleen de disney erop niet zo leuk maar ik dacht, ach ze ligt toch alleen nog maar, dan zie je het niet kon verder niks leuks vinden en bijna alle leuke betaalbare jasjes waren toen in 74 bijna overal uitverkocht...
wij hebben geen zomerjas voor Nina maar een paar vestjes die we als jasje gebruiken. Zit meestal veel fijner dan een jasje
Jeetje ik moest hier echt even reageren hoor Ik heb toevallig vanmiddag voor mijn zoontje een herfst/najaarsjasje gekocht in maat 74. Hij is dan denk ik 10 maanden en past dan hopelijk in maat 74. Hij heeft nu nog 68 en is nog ruim! On topic: Erg leukje jasjes heb ik gezien! Ik vind die van Lief! erg leuk! Mijn vriendin heeft een dochter en heeft een zomerjasje gekocht bij van der Ven. (Geen idee of ze die winkel overal hebben) Maar is een rode met grote witte stippen. Ook erg leuk!
Ja mijn dochter was klein bij de geboorte (2960 gram en 47 cm) maar dat heeft ze ondertussen ruimschoots ingehaald ze zit overigens maar 1 streepje boven gemiddeld hoor dus niet heel overdreven op zich. Ze heeft sowieso een raar lijntje wat kledingmaten betreft: ze heeft heel lang maat 46-50 gehad, 56 en 62 heeft ze maar een paar weken echt goed aangekund. 62 kan ze absoluut nog aan maar aangezien ik een jasje wil dat de komende maanden mee kan - en ik niet weet hoe ze gaat groeien deze zomer - dacht ik dat het handig was om de jas ruim te kopen.
Misschien zie je nog wat bij joyce kinderboetiek? Even googelen... Ik kon ook niets vinden en he nu een leuk jasje via marktplaats gekocht, was nogerg mooi!,