Hallo Dames, In oktober is het zover.. Mijn kleine poppetje word alweer 1. We gaan het in een zaaltje vieren en ik ben al een beetje bezig met lijstjes maken. Nu had ik het er met mijn mannetje over.. Ik wil op de uitnodiging zetten dat Shayden al zoveel speelgoed en knuffels heeft. We zijn aan het sparen om volgend jaar zijn kamertje heel mooi op te knappen.. Hoe zet je dat op een kaartje? Ik twijfel er nog over want vind het wel een beetje onbeschofd, maar hij heeeft echt HEEL veel speelgoed en soms krijgt hij ze zelfs dubbel.. Hebben jullie tips??
Misschien kun je alvast een spaarrekening openen voor je kind en als je dan het kaartje schrijft, dan zet je het rekeningnummer erop waar mensen hun geld op kunnen storten, mochten ze willen helpen met sparen omdat hij al zoveel speelgoed heeft.
Ja dat zou ook kunnen, maar ja niet iedereen heeft internet bankieren. Dus ben op zoek naar een zinnetje/rijmpje die op de kaart kan.. Niemand tips?
Of een cadeautip en daarachter een envelopje, maar het klinkt wel wat liever als het inderdaad in een schattig gedichtje is