Hallo meiden, Ik ben op zoek naar de naam van een bepaald soort speelgoed, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik word er gek van dat ik er niet op kan komen hoe het heet. Het zijn een soort dingen van hard plastic in de harde basiskleuren (beetje zelfde kleuren als lego ongeveer). Ze zijn een beetje lang en plat, met aan alle kanten een soort stekeltjes/puntje' die heel dicht op elkaar zitten, waardoor je ze dus aan elkaar kunt bouwen/klikken. Zoals jullie zien ben ik niet zo goed in uit leggen, maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en weet hoe het heet. In de speelgoedwinkels zie ik het niet meer, maar soms zie je het bij de dokter ofzo nog in de wachtkamer liggen. Echt om gek van te worden als je niet weet hoe iets heet!
Het wordt tegenwoordig ook verkocht (ook op marktplaats!) onder de naam Fun Bricks. Bijvoorbeeld deze: Speelgoed 563137 Fun Bricks
Ze verkopen het ook bij de Intertoys! Ruben heeft het ook namelijk. Zat in een blauw koffertje van Intertoys, was 35 delig ofzo en kostte nog geen tientje. Zal eens kijken of ik het kan vinden op hun site
Haha, toevallig was ik vanochtend in de wachtkamer bij de fysio en daar lag 't ook. Ik had Lynn meegenomen en ze heeft er continu mee gespeeld. De doos moest zelfs mee in de behandelruimte. Ik vroeg me idd af hoe dit ook alweer heette, maar gelukkig lees ik nu 't antwoord al.