Wat zal het zijn: positief - negatief???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Julie, Sep 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    oh jee, 12 september = NOD! spannend! ik verga van de zenuwen ...
    de laatste weken heb ik er niet zo veel meer mee in mijn hoofd gezeten, maar nu brbr...

En het is door mijn lichaam dat ik terug begin te hopen ...
    - de laatse dagen moet ik dagelijks mijn haar wassen omdat het steeds vettig is ... ervoor was dag om de dag.
    - sinds gisteren staat mijn gezicht vol met pukkeltjes, ik heb nog nooit in mijn leven last gehad van pukkels, laat staan van een gezicht barstensvol!!! echt ongelofelijk, ik lijk net een krater ...
    - ik ben sinds een dag of 2 zo ongelofelijk vermoeid en verstrooid.
    gisteren in de supermarkt bv ... goh, ik durf het niet vertellen, het is gewoon te stom. het lijkt alsof ik mezelf niet echt ben ...
    - en dorst, dorst , dorst ... het was mijzelf nog niet opgevallen maar mijn man wel! eergisteren zei hij dat als ik zo blijf verder drinken we morgen terug naar de brouwer zouden moeten ...

afwachten ... geduld hebben ... ik haaaaat het!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

spannend meid! hier nog een die niet kan wachten met allerlei vage symptoompjes.

maarja ik bereid me voor op het ergste, dan kan het alleen maar meevallen ;)

3. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Herken het allemaal...kan ook niet wachten!!!
    Ik duim mee!!!

Liefs :sunny:

4. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    bedankt dames!

goh, pas op, ik blijf er heel nuchter bij hoor! Vorige keer voelde ik mij op en top zwanger (toch wist ik ergens dat het niet zo was)
    Aangezien het de eerste ronde was lag de teleurstelling helemaal niet hoog.

we wachten af!!

wauw alice, nog maar 2 dagen!!!

5. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    grrr, daarstraks op mijn werk ben ik echt misselijk geworden. Mijn eten kwam terug naar boven, ik werd super draaierig ... ik voelde me al niet 100% maar nu kwam het weer erg op!

en dan meteen de reacties: 'toch niet zwanger zeker?' goh, dan denk ik: was het maar zo!

maar ach, kan evengoed door iets anders gekomen zijn! we zullen zien, volgende week ...

6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Spanned zeg! Een collega zei vandaag tegen me: Wat straaaal je, ben je soms zwanger?? Kon het wel uitschreeuwen van ik hoop het!!!! hahaaha...
    Wil het liefst nu al testen..maar heb mezelf voorgehouden voor de zekerheid pas zaterdag te doen.......of misschien nu? hihi....
    We duimen dooor!!

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Ik zou nog niet nu testen hoor, wss is het nog iets te vroeg ;) Weggegooid geld dan ;)
    Veel succes!

8. Niet meer actief

hoi hoi

spannend he dat wachten!! Ik heb ook allerlei klachten maar ik moet nog tot de 20e wachten. Ik heb al een paar dagen last van mijn buik /maagzuur/pijnlijke boobs/ en toch nog een vrij hoge temp, dus ik vind het ook enorm spannend!!!! Maar ik ga voor je duimen.

Groetjes hielkje :thumup:

9. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    owkey, vandaag nod, tot zover alles goed, geen duiveltjes te bespeuren ...

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Blijft dus spannend! Wanneer ga je testen?

11. Niet meer actief

Spannend hoor ... wanneer ga je testen ??

12. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    ik denk dat ik morgevroeg ga testen ... nee, ik ben er zeker van:) hahaha!

13. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    ach ja, we zullen wel zie, ik hoop dat de pendel klopt van kaatje maar ik bereid me ook voor op het ergste hoor

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

spannend meid! erg he dat 'wachten' p-fff
    ik duim voor je

15. Niet meer actief

Laat je het morgen ff weten .. ben super nieuwsgierig. Ik teste gisteren negatief 2 dagen na mijn NOD ... :( ... en nog niet ongesteld ...

16. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    dank je wel voor de steun ;) ikz al zeker iets laten weten!!!

ach Tinky, het kan nog steeds zijn dat je zwanger bent hé! een negatieve test na je nod is nooit 100% zeker, alleen als hij posititef is. (normaal gezien) alles kan nog gebeuren!
    ga jij nog eens testen of je ongi afwachten?

17. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    vanmorgen testje gedaan ...negatief!

ben nu 2 dagen overtijd dus alles kan nog gebeuren ... nog geen spoor van de duiveltjes (ik voel dit anders enkele dagen op voorhand) dus we zien wel!!!

morgen misschien nog een testje ? :) haha

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    En Julie??

Share This Page