Waar verkopen jullie je 2ehands babyspul?

Discussion in 'De lounge' started by Mirella28, Nov 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hoi

Waar verkopen jullie je 2e hands spulletjes van de baby?
    Wat doe je er eigenlijk mee? Geef je het weg? Bewaar je het?
    Wanneer denk je: en nu moet het maar es weg. Zijn jullie al zeker
    dat je nog meer kids wilt krijgen?

Ik wil er van af, maar nog steeds geen bieders op marktplaats voor mijn mooie draagdoek (Mai Tei).

Is er geen speciale site voor 2e hands babyspulletjes?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik geef het weg, aan vrienden die nu net een dochtertje hebben, dus overal waar mijn dochtertje uitgroeit dat willen hun wel graag hebben, andere dingen bewaar ik voor het geval we nog een keer zwanger mogen raken en anders geef ik dat aan een goed doel of wederom vrienden die er op dat moment interesse in hebben.

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Kleding doe ik gewoon in een pakket en bied het aan op MP of hier :).

Ik vraag er meestal niet veel voor, anders blijf ik er te lang mee zitten.

Ik heb nu ook 25 kilo aan kinderkleding staan waar ik eigenlijk zsm vanaf wil ( Nee, ik heb geen weeshuis :D)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    marktplaats, en moet zeggen loopt als een trein.
    Oke je hebt van die periodes dat het niet loopt, zeg maar aan de einde van de maand, maar als het geld weer gestort is dan merk je wel verschil

5. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    wij hebben alles via verkoopsites verkocht...
    marktplaats of meerlingkoopjes
    of aan vrienden en bekenden

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik geef alle kleding aan een vriendin. Voor de boel op marktplaats te verkopen is me teveel werk (is persoonlijk hé)

Andere spullen van Joris bewaar ik allemaal. Alleen kleding doe ik weg. Heb wel de eerste pakjes en bijzondere pakjes bewaard.

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,076
    2,220
    113
    Brabant
    we bewaren álles:) voor hopelijk ooit nummer 2.... (zie onderschrift, ik hoop dus dat nummer 2 niet nog heel lang duurt...)
    En dan... Tja, dan zijn we wel eventjes klaar ermee. Maar ik heb wel gezegd dat ik een 2e zwangerschap niet mijn laatste wil laten zijn;)
    Dus of we na nr 2 alles wegdoen weet ik niet. Kijken hoe het dan "voelt"

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wij verkopen alles via mp en via hyves en ook hier..
    heb nog wel een site gagaboo ofzo iets dat scheelt ook veel

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik geef eigenlijk alles weg aan wie het maar nodig heeft, en anders aan mensenin nood.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,818
    4,196
    113
    Kleding gaat hier of op MP.
    Moet wel zeggen dat we bijna altijd dure merkkleding hebben. De enkele keer dat we Non-merkkleding hebben maak ik daar een heel goedkoop pakketje van en als dat niet snel lukt gaat het in de zak van max.
    Qua kleding bewaar ik eigenlijk nagenoeg niets. Vind het niet leuk om een eventuele volgende weer in hetzelfde te kleden.
    De overige spullen (speelgoed, box, wagen ed) zullen we gewoon op zolder bewaren

11. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders gaven vroeger onze kledij en speelgoed aan een weeshuis bij ons in de buurt en ben dit ook van plan om dit te doen als ik zie dat ik te veel heb.
    Die kinderen zijn er echt blij mee en het schenkt je zoveel voldoening.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ik bewaar het voor een tweede. Als dat een jongen wordt dan ga ik alles naar een winkeltje hier bij ons in de stad brengen. Dan krijg ik een bepaald percentage als het is verkocht.

De buggy (roze) zou ik op MP voor 5 euro verkopen.

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ik heb geprobeerd een en ander op marktplaats te verkopen maar echt wat hun er nog voor willen geven :S voor dingen waar ik 80 euro voor betaald heb willen hun nog 10 euro betalen ja daggg dan geef ik het liever weg! dus dat heb ik nu ook gedaan :D heb alles aan n kennis van ons gegeven die met alleenstaande tienermoeders werkt die geen ene donder hebben

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik via MP en hier. Via MP loopt voor geen meter, krijg idiote biedingen op merkkleertjes waar ik veel geld voor heb betaald en dan heb ik ze er al goedkoop op gezet. Ook heb ik het op kapaza.be staan (je hebt ook een kapaza.nl) en dat loopt vaak iets beter.

Op het moment loopt het dus niet zo helaas. Ik heb ook in het weekend een webwinkeltje gemaakt in de hoop dat het dan beter gaat Welkom | Beebieshoppie

Ik geef tussendoor ook vaak wat aan een collega of een vriendin maar niet alles

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Kleding gaat naar de overbuurvrouw, zij heeft een dochter die helemaal alleen met haar kindje is, en vrij weinig geld te besteden. De overige spullen gaan op marktplaats, tja de ene keer heb je na 1 dag al iets verkocht, de andere keer moet ik het er nog een paar keer opzetten.
    Ik bewaar helemaal niks, denk niet dat er hier nog een kindje bij komt.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dingen die ik gekregen of gekocht heb, en niet bevallen die verkoop ik via marktplaats.
    Kleertjes die Levi niet meer past bewaar ik in een box. Mocht dit brusje een meisje zijn dan gaan alle kleertjes op marktplaats.

Over een aantal jaar zie ik me nog wel met Levi op de rommelmarkt staan :D

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ga zondag naar een rommelmarkt om heul veul zooi te verkopen :D

Share This Page