Qua boeken en films is hierboven al wel genoemd wat ik ook lees/kijk. Maar wat dacht je van een aantal digitale tv-zenders? Ik kijk vaak Misdaadnet (Spangen, Blauw Blauw - haast jeugdsentiment haha ), Comedy Central Family (Het zonnetje in huis, Kees&Co) en RTL Lounge
Oh en heel veel sterkte meis! Ik heb eens acht weken plat gelegen, mocht me helemaal niet verroeren, 't is verschrikkelijk
Ohhh jaa echt een aanrader hoor! Had hem mee op vakantie, maar deed er slechts 2 dgn mee! Kon gewoon niet stoppen met lezen, in een adem uitgelezen!!!
Geen idee waar je van houdt, dus hierbij een variateit: Series: Smallville - 8 seizoenen; Heroes - 4 seizoenen ondertussen; prison break - 3 seizoenen; grey anatomy - 6 seizoenen. films: - city of ember; - milk; - check de The Internet Movie Database (IMDb) 250 list... boeken (geef me je genre en ik kan er een zooi opnoemen) - alles van Arthur Japin en met name schitterend gebrek; - alles van bill bryson; - fountainhead van ayn rand als je van libertaristisch gedachtegoed houdt of ook een goed verhaal over een architect; - koningin noor; - harry potter boeken ofzo. Heb niet kunnen lezen tijdens mijn zwangerschap, maar misschien vind je het wel goed te doen: - salmon rushdie boeken; - eten, bidden en beminnen.
boeken: chicklits, sophia kinsley boeken--> heerlijk lezen saskia noort (nieuwe buren, eetclub, terug naar de kust) simone van de vlught (blauw water) kluun (komt vrouw bij de dokter enz.) haar naam was sarah de gelukkige huisvrouw (erg komisch) twilight saga boeken!! (aanrader, is meer romantisch dan fantasie) series: sex in the city friends heroes!!! house charmed (heerlijke nutteloze serie) gilmore girls films music and lyrics alle films met johnny depp D) alle films met hugh grant D) oceans films oude klassieke films (pretty woman, dirty dancing enz) in to the wild en nog zoooo veel meer, maar dan kan ik nog uren door gaan haha oh jah en op tv : DISCOVERY TRAVEL AND LIVING (jon and kate+8, cake boss, la ink, say yes to the dress, what not to wear enz.) heerlijke zender !!!
Zelf ben ik fan deze tv. Series ze komen vooral uit de jaren 70 80 90 schone schijn. star trek. diverse verschillende tittels en seizoenen. Kan je wel een jaar mee voor uit als je dat aan trek. Onidin line een pracht serie. gaat over een zeeman. Is echt een aanrader. Als je er van houd. Spijkerhoek zag ik voor bij komen. Cosby show. En dat soort series. Dan kom je echt je tijd wel door. Heel veel sterkte de komende tijd nog zeker 17 weken op bed pfff. Zou gek worden. Maar je komt er wel.
Series: * Lost * Prison Break Boeken: * Kluun: de weduwnaar, Komt een vrouw bij de dokter, Help! Ik heb mij vrouw zwanger gemaakt (eigenlijk voor man bedoeld, maar ik heb echt helemaal dubbel gelegen om dat boek) * Heleen van Rooyen: De gelukkige huisvrouw, godin van de jacht, ontsnapping * Saskia Noort: nieuwe buren, eetclub, terug naar de kust Misschien is een Ipad een idee? Kosten die boeken je ook niet zo veel geld... die Ipad dan weer wel, maar daar heb je altijd nog wat aan Heel veel sterkte!!!
Ik heb zelf de hele "Sara Linton" reeks gelezen van Karen Slaughter. Errug goed. Alles zit erin; liefde, bedrog, spanning en tranen. Er zijn tot nu toe 8 delen (8e deel is net uit). Ik zal even de titels voor je opzoeken.....
Hier alvast een linkje van Bol; bol.com | Zoekresultaten: karen slaughter | Boeken, dan kun je alvast kijken of het genre je aanstaat. Mocht dat zo zijn, wil je het dan even laten weten? Dan ga ik even de volgorde van de titels voor je uitzoeken..De boeken liggen bij mijn schoonzus (daar had ik ze van geleend) Iig zou je wel even zoet zijn met deze boeken... Heel veel sterkte meis..Ik ga hard voor je duimen dat jou ukkie netjes blijft zitten waar het zit!
Nou, Haar naam is Sarah heb ik laten halen Ik ben gisteren begonnen en ben al op de helft!! Zijn er nog meer zulke goede aanraders? Die door meer dames worden aangeraden? Kom maar op met de tips!
Boeken van Sophie Kinsella? Lezen lekker en zijn erg grappig! Anders misschien serie Gooische Vrouwen aanschaffen oid? Heel veel sterkte!
Sterkte met rusten. Kan me voorstellen dat dat op ten duur flink gaat vervelen. Ik vind de serie Gilmore Girls altijd erg leuk. NCIS heb ik ook bijna in een keer 'uitgekeken'. En qua boeken is Sophie Kinsela al genoemd, die schrijft erg leuk, en Karin Slaughter (wel spannend, geen horror).