tips gevraagd!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik krijg van mijn buurvrouwtje steeds een hoop erg mooie kleding van haar dochter die 2 jaar ouder is, en haar zoontje is ook een geweldige knul...
    ik geef haar elke keer aan hoe blij ik ben, want hierdoor kan ik wat merkkleding voor mn oudste 12 kopen.

nu wil ik iets terug doen voor haar + de kids, en dacht eerst aan een ijssalon tegoed bon maar dat is tijdgebonden...
    dus ik kan jullie hulp goed gebruiken!!:D

2. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom vraag je ze niet om te komen bbq-en of gezellig eten? Schrijf een leuk kaartje erbij! Of je zou ook een symbolisch cadeautje kunnen kopen (je hebt van die gelukssteentjes, hartjes van goud enz). Of je neemt de kindjes een keer gezellig mee ergens naartoe, zodat zij een dagje (evt samen met haar partner) lekker iets voor zichzelf kan doen!

Het gaat om het gebaar toch?!

Succes

gr eefje

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

een speciaal sieraardje met steentje vind ik wel erg leuk, ik heb zelf geen vervoer dus de kids meenemen zal niet makkelijk zijn...en ben helaas geen keuken prinses dat is ze zelf wel dus zal ik haar met mijn prikkie geen plezier doen hahaha

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Houd ze van koffie of thee? Anders een lekkere ontbijt mand samen stellen met verschillende zoet beleg, croissants, jus, vers fruit etc.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Is het geen idee om marktplaats in de gaten te houden en daar een tegoed bon ofzo vandaan te halen voor iets leuks voor haar en de kinders?
    Er komt vanalles voorbij daar (op de hoofdpagina aan kortingen tot soms wel 50% korting op dierentuin kaartjes of de foto van je kind op kanvas voor ERG weinig geld)
    Wie weet komt er iets leuks voorbij wat je haar kado kan doen met een klein doosje bonbons erbij ofzo?
    Je betaald dan feitelijk een dagje uit voor haar maar met een ERG mooie korting.
    Wij hebben er iig al veel leuke dingen vandaan zoals 50% korting op plopsaland, ouwehand, speelstad oranje en heb van de week op t punt gestaan zo'n kanvas kortings bon te kopen maar hebben deze maand eigenlijk al teveel uit gegeven (tja vakantie en bakken met regen...) dus maar even laten schieten dit keer.

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Kun je niet een lekkere taart of cake ofzo maken, is toch ook al leuk! Ik geef ook wel eens kleertjes aan de buurvrouw omdat ze hier te klein zijn en verwacht er ook helemaal niks voor terug. Vind het juist wel leuk als de kleertjes niet direct weg hoeven. Waarschijnlijk denkt je buurvrouw er net zo over en als je iets terug wil doen is iets kleins waaruit blijkt dat je er aan denkt toch al super lief!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Uitnodigen voor een bakje koffie met een lekker stuk gebak :D

Klein gebaar groots genot ;)

moet je er wel van houden natuurlijk ;)

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Een adoptiekip is een super kado!!

Via internet te bestellen..je adopteert een kip voor een jaar of half jaar en dan krijg je daar een oorkonde van thuis gestuurd en iedere maand ontvang je een waardebon om bij de reform winkel een doosje eitjes op te halen :D (zogenaamd van je eigen kip)
    Er zit ook een website bij en dan kun je gluren naar jouw kip...je geeft een kip een beter leventje (vrij rond lopen) en je hebt iedere maand een leuk doosje met eitjes...

Al met enige regelmaat gegeven en altijd een regelrechte hit!!

Succes!!

Liefs Pien

Deel Deze Pagina