tips gevraagd!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb tekoop een zo goed als nieuwe zwarte tv meubel en een wit klein bijzet kastje met 1 deurtje en een kleine zwarte bureau die in elke hoek past....

Mocht je interesse hebben, kunnen we een prijs overeenkomen, maar ik woon wel in 't Gooi

Succes met alles meid, opnieuw beginnen is niet makkelijk, maar je komt er wel !

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik raad je aan om hierover open te zijn. Zoals je nu al doet op dit forum, maar ook om je heen (vrienden, familie, collega's, buren, winkelpersoneel, facebook..ik zeg maar wat) dan zul je zien dat er altijd mensen zijn die dingen gratis af te halen hebben! Wij hebben een tijd terug ook een hele berg meubels naar de kringloop gedaan. Als we toen van iemand zoals jij hadden gehoord konden ze zo opgehaald worden.

Een andere tip is nog om kaartjes op te hangen in de supermarkten in de buurt. Gevraagd: ....... Eventueel kort met reden erbij. Ook grote kans dat hierop nog mensen reageren die wat hebben liggen.

Succes!

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik krijg hier urgentie, daar doen ze hier nog aan vandaar....

4. Troelala21

lieve meiden
    ik zal even de rest van de reacties lezen, wil niemand vergeten namelijk.......

Iemand zei praat erover in je omgeving ik zal wel willen maar ik vind het heel moeilijk. Zodra ik erover begin staan de tranen me al in de ogen. Gister ben ik ook even ingestort, kreeg een paniek aanval wist even niet meer waar ik het zoeken moest.....Heel raar want ik was er altijd heel koel over, maar ineenkeer breek je....Ik wil dus graag met mensen erover praten maar het lukt me niet. Ik wil ook niet continu huilen tenminste niet bij iedereen....Ik dacht dat ik last van buikgriep had maar dat is het niet, me lichaam heeft nu gewoon last van de stress en alles wat los komt. Het ene moment heb ik geen last van me buik enz en het andere moment als ik erover praat of mee bezig ben dan draait me maag 10x keer om....

5. Troelala21

Lief aanbod meis, ik woon alleen helaas te ver van je af!

Dank je! Ik kom er ook vast wel maar op dit moment doet het wel zeer!

6. Troelala21

Wat van mij is neem ik ook zeker mee, maar goed dat is niet veel. We gaan ook alles opschrijven hoe en wat, dat is het beste en moet ook...

7. Troelala21

Dat is niet ver van mij af....ik zou wel willen weten wat ze ervoor willen hebben. Ik probeer mensen te vragen maar dat gaat niet zo makkelijk, omdat ik het heel moeilijk vind om erover te praten. Maar goed ik zal misschien wel moeten....

8. Troelala21

@lola bedankt voor je lieve aanbod maar ik woon helaas te ver van je af!

@Daro bedankt voor de tip! Ik zal eens even na gaan vragen hoe dat zit....

Ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad zo niet, dan hoor ik het graag!

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meis by de action kun je vinden voor weinig

huisraad
    handoeken
    glazen
    bestek lampen

ga daar s kijken want heb daar me handoeken van (ben wel getrouwd)maar vind goede kwaliteit heb ze al 5jaar

10. Troelala21

bedankt voor de tip!

11. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Ik heb een paar lampen waar ik niks mee doe.
    Van mij mag je ze hebben wou ze naar de kringloop doen.
    Wil ze ook wel opsturen naar je.

12. Troelala21

Lief van je, zijn ze niet breekbaar dan? ik woon in friesland ik weet niet waar jij woont?

13. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Wij wonen in zeeland maar dat komt wel goed.
    Ze kunnen wel wat hebben zal ze ook goed inpakken.

14. Troelala21

Dat is andere kant nederland :( anders had ik ze misschien bij je kunnen ophalen met me vader....

Lief van je!!

15. Troelala21

ik heb op gratis op te halen gekeken staat helaas niks op op dit moment maar ik hou het zeker in de gaten. Heb er zelf ook advertenties geplaatst wie weet.....zal voor de rest alles goed in de gaten houden, proberen te vragen aan mensen in de omgeving, en kringloop kijken.....mochten jullie nog meer tips hebben dan heel graag!

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zal mn zusje even een berichtje sturen. En dan laat ik het aan je weten.

17. Troelala21

18. Troelala21

ik heb een stapelbed gezien de maat is 90*200 beide bedden, wat voor maat matras moet je dan hebben ook 90*200 of 80*190?? Heb er geen verstand van vandaar dat ik het even vraag.....

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

de maat van het bed is meteen de maat van het matras. dus ook 90 * 200.

20. Troelala21

oke dank je wel!

Deel Deze Pagina