Tips gevraagd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pompeltje, Oct 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    zantac hebben wij ook geprobeerd. dit hielp niet bij ons. Zit er bij jullie ook alcohol in die fles?

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het morgen pas ophalen de zantac. Dus dat durf ik nog niet te zeggen. Lees helaas wel veel negatiefs over Zantac dus ik hoop echt dat het hier wel werkt.

3. chantal1606

chantal1606 Actief lid

Jun 25, 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Pompeltje,

Ik zou ook eens langs een manueel therapeut gaan, en even laten kijken naar de nekwervels.
    Dat overstrekken zou goed bij het KISS syndroom kunnen passen en ook daar kan reflux bij horen....
    Het is fijn als je dingen van je lijstje kunt schrappen.

Hier ook een kindje met (verborgen) reflux en uiteindelijk heeft Nexium, ingedikte voeding en koemelkvrije voeding alles stukken beter gemaakt.

Heel veel sterkte, het is best pittig een kindje met reflux!

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ja wat zei de kinderarts daarover? Had ie nog goede adviezen?

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderarts had het inderdaad niet op een osteopaat haha, daar hadden jullie me al voor gewaarschuwd.

Daarom nu Zantac voorgeschreven gekregen en over 2 weken word ik gebeld om te vragen hoe het nu gaat. En helpt het niet gaan we verder kijken. Helpt het wel ben ik al een stuk gelukkiger.

Met me vriend ook afgesproken dat we de Zantac aankijken helpt het niet willen we zelf inderdaad naar een osteopaat gaan. Dit omdat we er nu al zoveel positiefs over gehoord en gelezen hebben. En we willen er natuurlijk alles aan doen wat geen ''kwaad'' kan om ons kleine mannetje te helpen zodat hij ook weer wat lekkerder in zijn velletje zit en weer meer kan lachen en relaxen zal maar zeggen.

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    Zantac helpt bij ons wel goed hoor! Dit is ook makkelijk bij ze naar binnen te krijgen, Nexium of omeprazol gaat een stuk lastiger.
    Osteopaat kan ik je echt aanraden, zou zelf niet wachten om te kijken wat de Zantac doet maar gewoon direct een afspraak maken.
    Hoe eerder je manneke weer beter in zijn vel zit hoe beter:)

Share This Page