Tips gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marleentje26, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

    marleentje26 Fanatiek lid

    25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

    Ik heb al regelmatig naar deze site gekeken. Nu had ik een vraagje ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil om zwanger te worden. Ik merk nu dat ik na de gemeenschap sperma verlies. Het loopt er zo uit. Nu leg ik al een tijdje na de gemeenschap een kussen onder mijn billen. Maar dan merk ik dat ik toch nog wel een paar uur wat verlies. Is dit normaal? Heeft er iemand tips om dit tegen te gaan. Voorheen gebruikte ik altijd een tampon om het sperma op te vangen maar ik weet niet of dat kwaad kan om zwanger te worden.

    Alvast bedankt,

    Marleen
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja is heel normaal.. Ik gebruikte soms n inlegkruisje en soms kwam er de volgende dag ook nog wat uit.
     
  3. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Waarschijnlijk heb je dat altijd al gehad maar nooit gemerkt door de tampon.
    Het is heel normaal dat er sperma uitloopt. Soms gebeurt het zelfs nog de dag erna. Dus dat is niet iets om je druk om te maken.
    Het is niet verstandig om een tampon in te doen na de sex. Het hindert de sperma. Je moet ook zeker opletten voor tamponziekte. Dus een tampon alleen gebruiken waar het voor gemaakt is, als je ongi bent!
     
  4. marleentje26

    marleentje26 Fanatiek lid

    25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Alvast bedankt. Ik heb dat voorheen inderdaad nooit zo gemerkt waarschijnlijk ook omdat ik er nu veel meer op let en mee bezig ben. EN voorheen standaard een tampon gebruikte na gemeenschap.

    Groetjes Marleen
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Enneh wat betreft n kussen er onder.. Hier deden mn man en ik niet aan hoor, en t was in 1x raak! T ene zaadje moet toevallig net t eitje vinden..
     
  6. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Het is best dat de gemeenschap gebeurt 'snacht zodat jij kan door slapen met de sperma binnen. Want ik heb gelezen dat de "man" eitjes duut 6 uur om naar je eitje te komen.
     
  7. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb op de dag van mn ei ook savonds geklust, en toen doorgeslapen, en zie het resultaat :)
    een tampon erin lykt me idd nie zo verstandig ;)
     
  8. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Als je zelf bent klaargekomen is het ook verstandig om nog wel een keer je blaas te legen omdat je anders meer kans hebt op blaasontsteking.
    In je vruchtbare dagen is je baarmoederslijm toegankelijk voor sperma en het zaad wordt met zo'n kracht in je gespoten, dat je echt niet bang hoeft te zijn dat alles er weer uitloopt, dus alle voorzorgsmaatregelen zoals kussen en lang blijven liggen zijn niet nodig!
     

Deel Deze Pagina