Hoi dames, Weten jullie waar ik warme truien kan vinden waarin ik kan voeden. Hoeft dus niet perse voedingstop te zijn, maar mer knopen, rits of overslag. Ik heb er nu 1 die geschikt is. Zie foto. Zoek het dus een beetje in deze richting.
En zoiets lijkt me ook lekker voor thuis(heb deze van pinterest) Is veel mooier dan die van boob met die vreemde flap aan de voorkant.
Ik zocht in het begin ook steeds naar mooie borstvoeding kleding, maar inmiddels draag ik eigenlijk alleen nog maar gewone kleding. Als het koud is heb ik een hemdje aan dat ik aan de bovenkant omlaag kan doen, en mijn trui doe ik aan de onderkant omhoog. Werkt prima. Of een vest dat open kan en daaronder een tshirt dat ik omhoog doe. Ik heb ook wel eens buiten gevoed in de kou. Ook dan jas open, trui omhoog, hemdje omlaag en een dekentje om de kleine man zodat hij ook wat warmer en uit de wind ligt. Op mijn werk kolf ik, en dan trek ik mijn bovenstukje helemaal uit en doe ik een vestje aan. Dan zit ik toch privé in een kolfkamer.
Trui omhoog vind ik niet charmant. Draag nu bloesjes met een vest of blazer erover. Dus niet speciaal voedingskleding.