Is het normaal dat je weer ongesteld wordt tijdens de periode dat je bv geeft. Ik schrok me vanochtend een ongeluk zeg. Heeft mijn menstruatie verder nog invloed op de voeding? Pff... Bij wie is de menstruatie nog meer tijdens bv periode weer teruggekomen? Zoon is nu 10 weken bijna.
Volgens mij is het gewoon normaal en kan de melkproductie wat teruglopen tijdens de menstruatie, maar dat komt vanzelf weer goed, je kindje zal misschien wat vaker willen drinken. Ik heb zelf trouwens nog nooit een menstruatie gehad tijdens het borstvoeden.
(Helaas) heel normaal. Ik was 7 weken na de bevalling alweer ongesteld. Het heeft geen enkel effect gehad op m'n productie
Ja hoor, bij de een komt het wat sneller op gang dan bij de ander, maar dat is heel normaal. Bij mijn dochter werd ik weer ongesteld na 9 maanden, bij mijn zoontje na 11 maanden. Ik gaf bij beide toen nog volledig borstvoeding.
Je productie kan iets minder zijn waardoor je kindje wellicht sneller komt (logisch, minder eten is sneller honger!) geef hier dus gewoon aan toe! Hier ongesteld met 5 maanden, daarna niet meer geweest (iig tot moment van schrijven )
Bedankt voor jullie reacties. Vrij normaal dus, gelukkig. Was al bang dat de productie ermee ging stoppen. Maar gelukkig gebeurt dat niet zo makkelijk.