Vraagje over ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Setteke, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Onze zoon mag van het cb nu gewoon met de pot mee-eten, alles wat wij ook eten. Dat deden we ook al grotendeels trouwens. Nog geen "vreemde" gerechten, wel hollandse pot. Alleen sinds dat hij meer verschillende dingen gaat eten lijkt het soms wel alsof zijn eten er net zo weer uitkomt als dat het erin gaat. Neem nou het eten van gisteren. Een aardappelschotel met groenten en ham. Vandaag had hij ontlasting met complete aardappelblokjes erin en stukje paprika. En van de week had hij die vezeltjes die binnenin een partje mandarijn zitten zo in zijn luier. Af en toe dan poept hij ook heel dun, alleen maar water, maar wel vezeltjes erin.

Ik vroeg mij af, is dat normaal? Zijn er moeders met kindjes ook van om en nabij het jaar die dit ook hebben? Niet dat ik me nou vreselijk zorgen maak, maar vind het wel raar!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, blijkbaar is het toch niet zo gewoon, want niemand heeft het meegemaakt. Toch iets om bij het cb neer te leggen, denk ik!

3. Niet meer actief

Ik denk dat het komt dat hij het niet goed kauwt en daarom in hele stukjes in zijn ontlasting zit hoor.
    Het kan dan niet zo snel verteren tegen de tijd dat het er weer uit moet.
    De naveltjes van een mandarijn is ook heel normaal dat hadden mijn oudste 2 dochtertjes ook weleens en het zoontje van een vriendin ook.
    Ook rozijntjes en schilletjes van een druif e.d zijn dingen wat er ook weleens in z'n geheel weer uit kan komen.
    Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en doe je dat wel dan kan je altijd nog even op het cb vragen daar zijn ze immers voor.

Gr Sas.

Deel Deze Pagina