Uitstapjes Eifel

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by EdN, Jan 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Wij gaan binnenkort een midweekje naar Landal Eifeler Tor en ik ben op zoek naar leuke uitstapjes met onze 2 knullen van 5 en (net) 3. Wie heeft er tips?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Dat wildpark in Daun ofzo vonden wij nogal klein en niet erg leuk.
    Wolvenpark in ....? was gesloten op de dag dat wij wilden kijken. Schoot lekker op.
    We vonden Bad Münstereifel wel een leuk plaatsje om te winkelen wat te drinken. Kronenburg ook leuk om even doorheen te wandelen.
    Heel veel boeiends met kinderen hebben wij niet kunnen ontdekken, maar wij wandelen veel enzo. Wij zaten bij Landal Wirfttal in de Eifel en vermaakten ons verder met zwemmen, midgetgolf en de speeltuinen, binnen en buiten op het park.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Kijk eens op de website Eifel Info | Alle informatie over de Eifel in Duitsland daar staan heel veel uitstapjes
    Wij vonden wildpark Daun wel erg leuk, Monschou met het treintje was ook erg leuk. Wij houden erg van pretparken dus zijn we naar Phantasialand geweest. Freizeitpark Gondolf is een combinatie tussen wildpark en pretpark maar ik weet niet of het open is.

Wanneer gaan jullie?

4. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Nürburgring. Racecircuit met een soort parkmuseum achtig iets. Hebben wij gedaan toen we in Landal Wirfttal zaten. Leuk voor kleine racefanaatjes. ook voor grote racefanaten.

5. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Wat is daar ongeveer te doen/te zien? Vooral onze jongste is dol op race-auto's, maar die is natuurlijk nog maar 3. Papa en mama zijn F1 liefhebbers, dus ons lijkt het leuk, maar ik twijfelde of het voor de jongens leuk is.

Phantasialand staat ook al op het lijstje, en dat wildpark misschien ook, ga ik even googlen!

Share This Page