Het 'Sisley eclat express' masker werkt bij mij heel goed; ik krijg er een frisse, gezond uitziende huid van. Het reinigt, geeft glans en werkt volgens mij ook op je poriën. Het is niet goedkoop, maar ik vind het het geld wel waard. Je kunt altijd bij een parfumerie een proefje hiervan vragen voordat je het koopt.
Ik zweer bij producten van Louis Widmer. Bij Clarins of ROC en Vichy heb ik altijd het idee dat er heel veel 'rommel' inzit. Koop een dagcreme met toner. Dat scheelt echt.
Vervelend he, dat de stress van een burnout zo zijn tekens achterlaat in je gezicht. Herkenbaar hier. Wat voor mij echt werkt ligt op een heel ander vlak dan gezichtsverzorging. Ik ben sinds 2 weken aan een sport’regime’ begonnen. Waarbij ik 3x per week 4 circuitjes doe van 7min. Intensief en lekker zweten. Heb echt een rode kop na afloop, maar die doorbloeding en goede stoffen die je lijf aanmaakt hebben bij mij de glow weer wat teruggebracht. Misschien heb je wat aan deze tip?
Misschien een keertje uitproberen . Het is een flesje van 30 ml als ik het goed heb en kost iets van 25 euro. Maar zo'n flesje gaat best lang mee omdat je maar heel weinig gebruikt.