Wie van jullie gebruikt dit ook? Is een pap, waar je kindje de dag goed mee start en s'avonds lekker slaapt. Staat op de verpakking. Was benieuwd naar wie dit gebruikt en waarom en wanneer?
Ik heb het wel eens gekocht toen hij tussendoor (overdag) nog wel eens een fles dronk gewoon voor de afwisseling maar het viel wel erg in de smaak. Verder koop ik het eigenlijk niet meer en maak gewoon een papfles van de standaard bambix
Hoi Spetter Wij gebruiken pyama papje... sávonds, omdat ze het lekker vind en euh we haar verwennen? Ze drinkt zo 250cc op en als we een normale geven niet.
Wij geven het sinds 2 weken ook 's avonds. Ze slaapt er heerlijk op door, vindt het erg lekker, en ja, wij verwennen haar ook graag! Manytroubles
Ik gáf t ja, maar nu is t niet meer te koop in de action bij ons en vind ik die kant en klare veel te duur. Die niet kant en klare kan ik nergens meer vinden.. Nu geef ik pyamapapje met biscuit s morgens en dit vind ie ook lekker.
't Smaakt natuurlijk lekker, net als bijvoorbeeld vla of een boterham met zoets. Maar het is gewoon pap, pap met een smaakje.