Bambix smulpapje appel/peer of vanille

Discussion in 'Voeding' started by xenas81, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wie van jullie gebruikt dit ook?
    Is een pap, waar je kindje de dag goed mee start en s'avonds lekker slaapt. Staat op de verpakking.

Was benieuwd naar wie dit gebruikt en waarom en wanneer?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm ik ken het helemaal niet, heb de "normale" Bambix. Dus ik lees even mee.

3. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb het wel eens gekocht toen hij tussendoor (overdag) nog wel eens een fles dronk gewoon voor de afwisseling maar het viel wel erg in de smaak.

Verder koop ik het eigenlijk niet meer en maak gewoon een papfles van de standaard bambix

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi Spetter ;)

Wij gebruiken pyama papje... sávonds, omdat ze het lekker vind en euh we haar verwennen? ;)
    Ze drinkt zo 250cc op en als we een normale geven niet.

5. manytroubles

manytroubles Actief lid

Dec 9, 2006
    357
    0
    0
    Wij geven het sinds 2 weken ook 's avonds. Ze slaapt er heerlijk op door, vindt het erg lekker, en ja, wij verwennen haar ook graag!

Manytroubles

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik gáf t ja, maar nu is t niet meer te koop in de action bij ons en vind ik die kant en klare veel te duur. Die niet kant en klare kan ik nergens meer vinden.. Nu geef ik pyamapapje met biscuit s morgens en dit vind ie ook lekker.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    't Smaakt natuurlijk lekker, net als bijvoorbeeld vla of een boterham met zoets. Maar het is gewoon pap, pap met een smaakje.

Share This Page