Heb je hier al tussen gekeken? Zit er iets bij wat tijdelijk een optie voor jullie is? Lefier Zuidoost Drenthe Enne.. Drenthen zijn niet per definitie honkvast hoor Ik herken me er iig helemaal niet in, al zullen er vast bij zijn die zo in elkaar zitten (net als genoeg Friezen, Limburgers en Utrechters)
Dit lijkt mij ook een goede oplossing. Jij hebt inderdaad het recht om geluid te maken tussen 8 en 22 uur. Wat voor recht hebben de onderburen????? Ik zou bovenstaande de volgnede keer zeker doen. Succes meid. Liefs Sjoelke
Zal ik een weekje in je huisje komen met een 2 en 3 jarige en een labrador denk dat ze dan dolblij zijn als je weer terug bent Wil ze met alle liefde flink laten rondrennen hoor de hele dag Dan weten ze misschien hoe kinderen zijn
nou we zijn net weer terug in ons eigen huis. we hebben het volgende besloten: morgen gaan we naar de wijkagent. bellen ggz en maatschappelijk werk. de woningstichting is weer aan de beurt.(gaan we nu dagelijks bellen) dan maak ik schriftelijk een brief op en die stuur ik aan alle afdelingen van de woning bouw. denk aan: directie,klanten contact centrum enz enz enz. daarnaast proberen we ons zo min mogelijk aan te trekken van het gezeur. en hopen dat we zo normaal mogelijk ons leven kunnen leiden tot we weg kunnen. ben op zich nu weer gekalmeerd,alleen de stap om weer naar huis te gaan was wel even moeilijk. nou dames,allemaal de duimen bij elkaar en brand een kaarsje voor me dat ik zsm met mijn gezinnetje een ander huisje kan betrekken
hallo dames, even een updatje vanaf hier. vandaag naar de politie geweest. de woningbouw gebeld en en en.... de rechtsbijstand gebeld, nav het programma van das je goed recht.kwam mijn vader hier mee aanzetten. nu blijkt dus dat een woningstichting wanneer er sprake is van een onleefbare situatie. dus dat er geen woonplezier meer is,moet zoeken naar oplossing. en dat is niet gewoon een gesprek aangaan. ik heb vandaag een ellenlange mail naar de rechtsbijstand gestuurd en krijg zsm bericht of ze de zaak in behandeling kunnen nemen. dus duimen voor me meiden! misschien kan onze kleine meid haar leventje beginnen in ons nieuwe huis.
Hai, Ik heb jarenlang bij een woningbouwverenging bemiddelt bij burenruzies en deze mensen moeten volgens mij in hutje op de hei gaan wonen. Als iemand bij mij zou komen met deze klachten dan zou ik ze vertellen dat dit inderdaad leefgeluiden zijn en dat als zij hier niet tegen kunnen zij maar moeten verhuizen. Rennen (of ze moeten op klompen op parket rennen) en zingen en dansen om 19.00 uur door kinderen in een huis is geen overlast. Ik zou hun klachten niet meer in behandeling nemen. Dat wordt nog wat als jullie baby'tje straks geboren is en huilt als het honger heeft in de nacht. Nu verandert dat voor jullie dus niet echt omdat ze wel op die verwarmingsbuizen zullen blijven slaan en jullie aanspreken/uitschelden. Ik ben bang als jullie hiervoor bij de rechter terecht komen hij niet zal zeggen dat dit een onleefbare situatie is. Het is heel erg vervelend en naar voor jullie maar in de ogen van een rechter is dit niet onleefbaar ben ik bang. De huurbescherming gaat in nederland heel erg ver en het moet dus wel heel erg zijn wil de rechter beslissen dat de situatie onleefbaar is. Ik zou toch de woningbouw aansporen om naar een urgentie te kijken als er bij jullie urgenties worden verleend en inderdaad elke keer als jullie overlast hebben van het slaan op de verwarmingsbuizen de politie bellen vanwege overlast. Gewoon terug slaan met hetzelfde als zij doen.
@ nataly, onze woningbouw doet niet aan urgentie. maar na een gesprek met de rechtsbijstand dacht deze mevrouw dat er toch wel iets aan te doen viel. omdat de rust en woonplezier ver te zoeken is. we wachten het gewoon af. ik hoop dat ze iets kunnen doen. soms is een bemiddeling van de rechtsbijstand al genoeg zei ze omdat de woningbouw ook al die rompslomp niet wil. ik hou jullie op de hoogte.
Ik ga voor je duimen shenoby. Goed te horen dat er nog mogelijkheden zijn. Het is te hopen dat je snel iets anders krijgt aangeboden.