nee ik mag hier geen reclame maken, wat ik ook snap hoor.. maar hoor van mensen om me heen dat ze die krant wel lezen en die weer niet.. dus dacht even een grote club mensen vragen wat hun lezen.
Ah ok. Tja, wat heb je nog meer. Teletekst wat ik zei (ik kijk vaak op tt dus ik zou het kunnen tegenkomen, maar ja, misschien bereik je er wel minder mensen mee). Ik denk dat een regionaal dagblad beter is dan eentje alleen voor je woonplaats. Wij hebben hier bijv. het Witte Weekblad en dat verschijnt door de hele Haarlemmermeer (= +/- 143000 inwoners), nou stel dat de helft van de mensen dat leest, dan zit je wel goed denk ik. Maar ja, weet niet waar je woont en wat voor kranten jullie hebben.
Marktplaats! En Google Adwords lijkt me ook handig. En je zegt dat een bedrijfsplan na 3,5 jaar niet meer zo veel zin heeft.. dat is niet waar, juist als je nu net een andere kant op gaat (dus alleen nog babykleding) dan is het een geschikt moment om hier naar te kijken.
Internet mag sowieso niet ontbreken. Google Adwords is al eerder geopperd. Maar hoe zit je website in elkaar. Wordt deze goed door Google gevonden (bijv. wanneer mensen zoeken op kinderkleding evt in combinatie met de plaats waar je zit, kom je dan op de eerste resultatenpagina te staan?). Adverteren in een regionale krant is zeker een optie. Probeer een deal te maken door te adverteren maar vraag dan ook om een gratis redactioneel artikel. Ik ben benieuwd of je ook een klantenbestand hebt opgebouwd. Deze mensen kun je dan rechtstreeks op de hoogte stellen door een mailing te sturen.
Wil net zeggen internet mag je in deze tijden eigenlijk niet meer afslaan als grote reclame verspreider. Een website hoe simpel ook is bijna een must. Ik en vele met mij kijken eerst op internet voor we kiezen welke winkel we wat gaan halen. Dus geen website is dan een gemiste kans! Zelfs als wij ergens anders de naam van de zaak vandaan hebben kijken we eerst op internet voor meer informatie. Er zijn tegenwoordig ZOVEEL plekken waar je spullen vandaan haalt, er is zoveel aanbieding. Dat je eerst veel info over een bepaalde zaak wilt inwinnen voor je de keuze maakt welke zaak het moet worden. Mis je een website dan val je eerlijk gezegd bij mij al af. OF ik moet je winkel al kennen en goed geslaagd zijn. En een website betekent niet dat je dan een webwinkel moet hebben heh. Het kan een hele simpele 3 pagina of zelfs 1 pagina site zijn. Zolang er de nodige info maar op staat. Wie wat waar en vooral waarom zouden we bij jou komen kopen. Je kan overigens ook reclame maken in bussen. Heb je daar al eens aan gedacht? Was ook niet zo'n enorme prijs. Maar weet niet meer hoeveel het is. Flyers en locale kantjes is ook een mooie optie. Zolang het maar een beetje een eruit springende reclame is anders leest men er over heen. SUCCES!
De zondagskrant is hier in de regio heel goed gelezen. Verder is Google Adwords heel erg handig (kan je ook alleen voor je eigen regio adverteren).