Mijn ouders hebben een jacuzzi in de tuin, heerlijk! Vanaf wanneer zou mijn dochtertje (nu 10,5 week) daarin mogen? De temperatuur kunnen we zelf regelen, wat voor temperatuur kunnen we dan het beste aanhouden?
Hmmm, volgens mij is er niks op tegen er met haar in te gaan, toch? Omdat de temperatuur te regelen is zit je niet met het probleem dat ze het snel koud krijgt (ik zou dan gewoon badjes-temperatuur aanhouden, zo tegen de 37 graden dus, als dat gaat). En ik neem aan dat niet Jan en Alleman in de jacuzzi zit bij je ouders, dus over ziektekiemen hoef je je ook niet zo druk te maken, bij een gewoon openbaar zwembad heb je natuurlijk veel meer kans om iets op te lopen. Ik zou het gewoon lekker eens gaan proberen!
Dankje! Ga van de week eens kijken of ze het leuk vindt. Denk het wel, douchen en badderen vind ze ook heerlijk . Twijfelde een beetje omdat er chloor in zit, maarja dat zit in een gewoon zwembad ook! En dit is buiten, dus je zit minder in zo'n chloorwalm.
Houd wel in de gaten dat het deel van haar wat boven water zit wel hard en snel erg kan afkoelen. Omdat ze nog zo jong is kan ze haar eigen temp niet zelf goed regelen dus ik zou het niet te lang doen
vanwege de chloordamp zou je er voor kunnen kiezen om het bad dus niet te laten bubbelen, dan komen er minder dampen vrij... Ik zou ook lekker kiezen voor 37 graden heerlijk hoor zo'n groot 'bad'.
Tijdens baby zwemmen ook regelmatig met Merel in het bubbelbad geweest. Die was geloof ik 38 graden en ze vond het geweldig. Ze ging hier in vanaf 12 weken. Daarna kunnen ze heeeeeel lang slapen.
Toen Thijmen 4 maand was, tijdens een weekendje weg ook heel veel met hem gebubbeld. Hij heeft alleen maar geslapen in het bubbelbad! En na die tijd was ie ook helemaal kapot Wat done zegt klopt ja, haar hoofdje is natuurlijk heel snel koud dan, dus ik zou het ook maar heel even doen