Who knows? Vd zeeman iig veel te wijd.. Nu altijd maillots aan maar vd zomer zijn katoenen leggings natuurlijk een must!
Ik ben ook laatst op smalle-legging-jacht geweest, in maat 92 dan. Zeeman heeft smalle leggings t/m maat 86, maar vanaf 92 zijn ze inderdaad wijd! H&M vind ik ook relatief wijd, maar wisselt per model. HEMA vind ik ook best wijd. Wibra valt ietjes smaller (wel 1 maat kleiner nemen dan normaal), C&A ook ietsjes smaller, Noppies ook en Persival Van de V&D (Frendz) zijn ze supersmal, vooral onderaan. Voor mijn dochter zelfs te smal! Dat waren in ieder geval mijn bevindingen De duurdere merken heb ik niet naar gekeken.
V&d heeft er hier een aantal die heel smal zijn. Hangt niet in de rekken, maar ligt op stapeltjes. Vaak alleen roze, donkerblauw en donkergrijs. En ik zag vandaag dat Hema nu ook leggings in een zakje heeft en deze leken me ook smaller. De meesten zijn net broekjes hè.....
Ik haal ze bij de action. Onze meid heeft geen kont en is heel dun, en die van de action zitten het mooist. Kwalitatief zijn ze iets minder, maar door de prijs kun je er meerdere aanschaffen. nog steeds haal ik ze daar.
Frendz (V&D dus) en Moodstreet vooral. Verder wisselend: Vogele, Ter Stal en Noppies. Een of twee maten kleiner kopen doet ook een hoop.
V&D en Hema, al is die laatste soms bij de bovenbenen wat wijder. Ter Stal en Zeeman lubbert erg, lijkt meer een pyjama.
Noppies. V&D wisselt wat, Hema altijd te wijd hier, die dragen ze hier als joggingbroek H&M wisselt ook.