Antwerpen shopping 11 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MadeInUSA, 24 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Ik ga met dochter van 11 kleding shopen in Antwerpen. Uiteraard zullen we veel op de Meir te vinden zijn bij de grote ketens, maar waar kan je nog meer leuk winkelen voor deze leeftijd? Met haar 1.48 en 36 kilo is ze echt nog te klein voor de kleinste damesmaten, maar de echte kinderwinkels ontgroeit ze ook.

Ze heeft een vrij stoere stijl, al passen daar ook prima sommige jurkjes en rokjes in, en houdt niet van opzichtige merken en al helemaal niet van glans en glitter.
    Qua budget: ik wil geen Primark, maar ook niet teveel boven het prijsniveau van een Zara/Mango.

Dus: kom maar op met je tips! Mooie vintage bekijkt ze ook graag.

2. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Ik woon niet in Antwerpen maar denk dat ze wel dezelfde winkels hebben als bij ons in de buurt (bij leuven): bershka (heeft maat '10-12'), pimkie, only, Lolaliza en natuurlijk H&M.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.106
    12.087
    113
  4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Je hebt ook nog de Kammenstraat. Ben er al lang niet meer geweest, maar indertijd had je daar zo net iets alternatievere winkels en niet de ketens...

5. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.584
    3.915
    113
    Vrouw
    De Inno bij de Stadsfeestzaal misschien, hebben ze redelijk wat merken bij elkaar.
    De Kammenstraat inderdaad, ook wel veel duurdere dingen maar inderdaad ook wel zo de w t alternatieve winkels.

Alvast veel plezier, Antwerpen is altijd leuk (en als het superslecht weer is, is het chocolademuseum ook een aanrader :D)

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Bedankt voor alle tips! We zijn al geweest voordat deze binnenkwamen, maar ik ga t onthouden :thumup:
    Ze heeft wat dingen gekocht bij Inno, H&M en Zara. H&M viel wel enorm tegen dit seizoen zeg. De Kammenstraat ga ik onthouden. Goed om te weten dat Bershka ook een kindermaat heeft, ik heb me eigenlijk nog nooit in dat merk verdiept. Is beetje categorie H&M toch?
    :)
    We hebben voor het chocolademuseum nog nooit de tijd uitgetrokken, maar lopen wel bija altijd even bij The Chocolate Line binnen. (Dochter: hee die man zit in de jury van Heel Vlaanderen bakt kids!)

En goed ingeschat: Dochter is gek op high tea dus die nemen we ook mee :thumup:

Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina