Hoihoi Mijn zwager en schoonzusje uit Brazilië zijn nu in Nederland. We willen morgen wat leuks gaan doen, maar het weer gooit flink roet in het spel... Hebben jullie nog ideeën? Iets indoors zou handig zijn.
Als er wat oudere kinderen mee gaan is Naturalis misschien wel erg leuk. Of lekker een uitgebreide High Tea in Hotel New York en gelijk naar de golven en de storm buiten kijken?
De ss in rotterdam Ijssculpturen festival in amsterdam In rotterdam zit ook nog iets binnen met allemaal treintjes enzo, kan even niet op de naam komen. Rijksmuseum
Naturalis is zeker een aanrader. Sealife vond ik minder. Volgens mij zat er een kortingsbon van in het boekje spoor van de ns. Je hebt ook nog miniworld in rotterdam en nemo in Amsterdam. En anders zwembad of bioscoop
Naturalis is toch nog dicht...is alleen T-rex? Nemo of iets in Amsterdam zou ik niet doen, het is voorjaarsvakantie daar. Maritiem museum is leuk.
Mini world rotterdam is leuk, veel kleine huisjes, auto's, mensjes, treinen, heel leuk gedaan. of maritiem museum, eventueel combineren met de markthal, sealife scheveningen kan ook, kun je nog even echt uitwaaien aan t strand! Door de (vernieuwde) pier lopen met allerlei barretjes/restaurantjes
Het Maritiem is inderdaad erg leuk, voor grote mensen en kinderen, naast het Maritiem museum kan je op een bootje stappen naar de SS, de SS Rotterdam is ook leuk. Daarna door naar Katendrecht (lopen of met het bootje) lunchen bij de Fenix Food Factory. De Markthal is best een belevenis, maar daar vul je niet meer dan een uurtje. (De verse kokosmakronen zijn echt goddelijk!!) Miniworld vond ik echt stom, het is dat het op de Rotterdampas was, andrs had ik het zoooo zonde gevonden! Maar als je van treintjes houdt, zal het wel leuk zijn...