Slechte kwaliteit, mee terug gaan? of zo laten?

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Gisteren was onze dochter jarig, ze heeft van ons een hotel van pinypon gekregen, deze: Pinypon Hotel 587101

Gisteravond alles in elkaar gezet zodat ze er vandaag mee kan spelen.
    Ben 2 uur bezig geweest het ding in elkaar te zetten en om alle stickers (zo'n 80 stuks) op de juiste plek te plakken.
    Nu merkte ik gisteren al dat de stickers niet geweldig plakken en sommigen meteen weer los lieten.
    Maar ik kwam net beneden en zie ik dat er weer heel wat stickers vanaf liggen.
    Ik twijfel of ik er mee terug moet gaan of niet.
    Ben bang dat als ik ermee terug ga, ik een nieuwe doos krijg en ik weer alles opnieuw in elkaar kan zetten en weer alles opnieuw kan stickeren.
    Om het zo te laten vind ik ook wat zonde aangezien de stickers het hotel leuk maken.
    Wil eigenlijk het liefst er een nieuw stickervel bij...maar denk dat ik dat niet ga krijgen bij de intertoys.
    Wat zouden jullie doen? Ermee terug gaan of zo laten?

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Zou er mee terug gaan.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou ermee terug, alleen vrees ik dat die stickers niet los te verkrijgen zijn en je weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Misschien kan je het plastic ontvetten en dan de stickers met lijm opnieuw opplakken?

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Terug gaan en hopen dat het volgende stickervel wel goed plakt.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Terug gaan! Liever nog wat tijd besteden aan plakken, dan de komende tijd tegen een 'net niet' hotel aankijken. Misschien kun je de stickers vast testen in de winkel?
    Eventueel contact opnemen met de speelgoedfabrikant? Werkt bij Vtech bijv. altijd super.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Teruggaan DN anders de fabrikant bellen voor nieuwe stickers

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik zou de fabriekAnt mailen met kopie kassabon, en aangeven dat je erg tevrede bent over het huis maar je het erg jammer vind van de stickers en of je nieuwe kunt krijgen. Der bijzetten dat teruggaan naar de winkel wel een optie is maar je dan waarschijnlijk een nieuwe krijgt en dat vind je onnodig. Het gaat namelijk alleen om de stickers

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja idd, misschien zijn er wel meer mensen die ook zulke slechte stickers hadden en erover geklaagd hebben.

Je kunt ze beter laten weten dat het niet goed is, dan niks zeggen en dat zij van niks weten en hierdoor slechte kwaliteit blijven leveren

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Heb je de ondergrond ook goed ontvet van te voren??
    Ik namelijk ergens eens.een sticker op geplakt maar niet goed ontvet, kwam daarna er gelijk weer af.
    Op de little people dierentuin hebben we dan ook alles waar een sticker op moest eerst heel goed ontvet.

Dus als.je nieuwe stickers hebt gekregen wellicht iets om even aan te denken...?

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoop dat dat de oplossing is. Anders zou ik er wel mee terug gaan. Anders krijg je spijt. Je zegt al dat de stickers het wel allemaal afmaken!

Deel Deze Pagina