Kleding kopen voor mijn dochtertje is geen probleem. Maar voor mijn zoontje vind ik het moeilijker. Vooral nu vanaf maat 80/86 vind ik het lastig. Waar kopen jullie leuke jongens kleding?
Ligt eraan wat je leuk vindt. Ik vind bij name it altijd hele leuke dingen en bij h&m ook. En de wibra heeft altijd leuke jongens kleding. Niet duur en ze hebben veel verschillende dingen.
Ons zoontje heeft nu maat 86 en koop best veel bij de Jola (shirtjes van het merk Just Small), H&M en Hema (broeken)
Ik houd niet zo van grote opdrukken of hele donkere kleding. Vaak vond ik Zara wel wat leuke kleertjes hebben, maar op dit moment ook wat minder. Ik vind de kleding die ze in Italië , Frankrijk enz verkopen vaak leuk. Maar waar kan ik dat vinden hier...
Overal en nergens. Name-it, retour, noppies, h&m, Hema, cks, little feet. Ik shop veel online op kleertjes.com. En ik ga graag naar Prenatal. Nu past mijn zoontje van Hema 86-92 en dan wordt de kleding leuker. Bij veel winkels trouwens vanaf 92.
Stoer! (Lief!) Webshop Esprit (eigen webshop) Koop dit voornamelijk in de sale. Goedkope Name it kinderkleding en babykleding kopen | Ikenmijnkind.nl voor Name-it Goedkoper: C&A (veel met grote prints, maar ook zonder!), Hema
Ja Okaidi is een leuk merk! Maar de winkels bij ons in de buurt zijn gesloten. Ik denk zelfs dat het helemaal verdwijnt in Nederland...
ik ga in Italië altijd speciaal naar een Okaïdi winkel bij Desenzano, hebben ze supermooie spijkerbroeken voor mijn oudste
wij hebben hier vooral kleding van name it (ook tweedehands) h&m en van de ven Van de Ven fashion shops | Betaalbare mode voor de hele familie
Hangt van je smaak af. Wibra heb ik niet in de buurt. Ik vind v&d, zeeman, name it echt leuke dingetjes hebben. Ik houd van een beetje sportief. Leuke shirts met een printje, polo, spijkerbroekje of juist een joggingbroek ( lekker kunnen bewegen) Lief/Stoer is best leuk,maar vind dat te duur en vaak supersimpele kleding( sorry voor de liefhebber)
Oooo ik vind dat er zo veel leuke jongenskleding te vinden is!!! Ik hou ook absoluut niet van grote opdrukken en heb een hekel aan die cars en dergelijke kleding. Ik koop mijn kleding bij Name it, Mexx, Benneton, Noppies, Tumble n dry, maar ook goedkoper bij Zara, nextdirect, hema, h&m, Frendz etc.
Zara en bijenkorf (in sale), online bij next of gap en laat familie regelmatig dingetjes uit amerika meenemen. Daar vind ik Oshkosh leuk, ook niet zo duur.
ik vond juist 80/86 nog meevallen, mijn zoontje komt nu in shirts in maat 92, dat maat verschil is zo groot, hij komt nou echt bij de grote jongens kleren em die vind ik nog niet zo leuk! boekjes vind ik fijn van name it, of v&d of zara