Beste meiden, Ik ben nu 5 weken zwanger na IVF. Ik heb hele mooie testen en testte met 4 weken en 5 dagen al 3+ met de clearblue. Nu heb ik nu al een flink opgezette buik (ook veel last van lucht overigens) en ben ik zo ontzettend moe. Door alle pech ga ik meteen in angst modus, kan het een mola zwangerschap zijn? Of zou dit nog kunnen komen van alle hormonen en de punctie. Is het sowieso mogelijk om via IVF een mola zwangerschap te krijgen? Hoop dat jullie mij wat antwoorden kunnen geven.
Wat bedoel jij met 4 weken en 5 dagen? Is 4 weken en 5 dagen na terugplaatsing? Of 4 weken en 5 dagen na bevruchting?
4 weken en 5 dagen zwanger, dus zeg maar 2 weken en 5 dagen na punctie en 2 weken en 2 dagen na terugplaatsing.
De test houdt geen rekening met de weken die je cadeau krijgt. Dus feitelijk, zonder de cadeauweken, ben je 2 weken en 5 dagen zwanger. Misschien dat de test op dat moment net 3+ was geworden. Dan wijkt deze niet echt af van jouw zwangerschap. De test is slechts een indicatie, dus ongeveer. Dan klopt het en zou ik mij geen zorgen maken.
Ja klopt dat wist ik alleen denk ik dat de clearblue een dag of 2 eerder ook wel 3+ had gegeven gezien mn predictor testjes. Je hebt waarschijnlijk gewoon hartstikke gelijk en ik moet mezelf niet zo gek maken. Ben jij ook via IVF zwanger geraakt van je tweeling? Lijkt me zo bijzonder!
Predictor knalt überhaupt heel snel dus dat zegt niets over de digitale test. Mijn predictor was super donker al voor nod. Ik ben middels embryodonatie zwanger geworden. Had niet verwacht dat er twee zouden blijven plakken
Wat super voor je! Gefeliciteerd! Hoop dat je mag genieten van je zwangerschap en twee prachtige gezonde kindjes mag krijgen. Bedankt voor je reacties, super lief!
Gefeliciteerd, Ik ben ook via ivf zwanger geraakt niet direct na de terug plaatsing maar na een aantal cryo's ook snel een dikke buik en goeie positieve test. Dus zegt volgens mij niks over de zwangerschap. Is gewoon afwachten of het goed zit. Wanneer heb je je eerste echo? Je zal wel vroege echo krijgen omdat het ook ergens anders kan zitten. Ik had met bijna 5 weken de eerste echo om te kijken waar hij zat. S6 met wachten.
Bijna 6 weken bedoelde ik. Ook hier geen eileiders meer door 2 keer bbz. Ze vertelde toen ik aan ivf begon dat het ook in de buikholte kon zitten (kans is klein)
Dat is mij niet verteld ik dacht dat het nu dus echt geen kans meer op kon omdat mn eileiders afgesloten zijn. Ik heb pas rond 7 weken mn eerste echo. Maar misschien ga ik toch even vragen of we eerder mogen. Die onzekerheid!
Vooral omdat mn buik nu zo bol staat alsof ik 20 weken zwanger ben en mn hcg snel hoog lijkt te zijn geworden. Voelde jij iets van te voren waardoor je kon vermoedden dat het ging om een mola zwangerschap?
Absoluut niet, geen kwalen of een heel hoog hcg.. mola werd pas bij 11 weken zwangerschap geconstateerd. Aangezien mola niet zo vaak voorkomt, is de kans aannemelijk dat het door de hormonen komt.
Dat stelt mij wel enorm gerust. Bedankt dat je hebt gereageerd. En wat heftig dat je dat hebt meegemaakt! Ik hoop dat je snel zwanger mag raken van een gezonde plakker!
Door de hormonen denk. Iet door ivf. Ik had met de tp geen hormonen. Met 6 weken zag iedereen dat ik zwanger was en nu ben ik bijna 30 weken zwanger en lijkt of ik moet bevallen terwijl ik nog 10 weken moet Ik ben wel heel klein 1.54 en alleen op mijn buik aangekomen.
Dat werd verteld toen ik aan ivf begon. Kans is heel klein maar het kan in je buikholte of eierstokken terecht komen vandaar uit voorzorg vroege echo. Maar kans is echt heel klein. Ik ga er van uit dat ze bedoelde tijdens de ivf niet erna dus hoef straks niet aan de pil of een knip bij man