Voor diegenen die erg van bounty houden, maar die liever minder suiker eten dit recept. Het is echt super lekker en niet van echt te onderscheiden! En ook nog eens makkelijk te maken. Ik heb geen raw honing en chocola gebruikt, maar gewone honing en extra pure chocola (min 70% cacao). En ook geen balletjes gemaakt, maar bounty formaat. Enjoy! Gezonde snack: Superfood Bounty balletjes - Eerlijker Eten
Mmm dat ziet er lekker uit! Zo maak ik wel eens balletje van dadels, noten en chocola. Ook zo lekker!!
Denk het inmiddels wel, maar anders bij drogist die wat natuurvoeding verkoopt of de natuurvoedingswinkel. Is ook erg gezond om mee te bakken! Is overigens meestal in gestolde vorm, dus even smelten.
Hmm, jammer dat mijn vriend geen Bounty's lust. Ik heb niet zo veel zin om het voor mij alleen te maken.
Waarom niet? Kun je ook goed bewaren en als je maar een paar wilt maken, verminder je gewoon het recept?
Ik ken m ook, maar dan ook gecondenseerde melk door de kokos. Weet alleen niet of ie meteen ongezond wordt ...