dagje uit ideetjes in flevoland/gelderland/utrecht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vicki1991, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo Dames,
    Aanstande vrijdag zijn mijn man en ik beide een dagje vrij en willen dus een leuke dagje uit doen met onze zoontje van 18 maanden. Nu zitten we met het probleem van " wat is nou echtleuk om te doen voor een kindje van 18 maanden" Hij kan al goed zelfstandig lopen maar is niet zo een kindje die alleen in een ballenbak zou kunnen gaan spelen, Hij moet nog echt bij mama en papa kunnen blijven.

Hebben jullie ideetjes voor ons? Wij kunnen echt niks bedenken en willen echt niet alleen maar thuis zitten met hem.

Dankjewel alvast voor het meedenken

2. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ballorig of chimpie champ?

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Spoorwegmuseum? Nijntje museum? Beide in Utrecht.

Naar de kinderboerderij.
    Lekker zwemmen.
    Naar de dierentuin.

4. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Ballorig wordt het niet want hij kan er nog niets alleen, wij hebben ook geen zin om te moeten betalen als hij alleen maar gaat huilen en het niet leuk vinden.

Zwemmen wordt het helaas ook niet, was het bedoeling maar meneertje heeft de 5e ziekte en kan dus het water niet in. Zo sneu want hij houdt ontzettend veel van zwemmen.

Dan maar verder kijken.... kinderboederij in de regen gaan we niet doen helaas. Pff wat moeilijk als ze vies natte en koude weer verwachten.
    Dankjewel voor jullie ideetjes in iedergeval

5. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Aviodrome? Mijn zoon is gek op vliegtuigen kijken.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Spoorwegmuseum is echt ontzettend leuk begreep ik van mn vriend. Die is er met Luc geweest en het was echt geweldig, Luc heeft zich de hele dag vermaakt. Alleen weet ik niet of dat voor een kind van 1,5 ook leuk is... mmm even verder denken...

Deel Deze Pagina