Met verhoging niet naar buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rus05, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Even een vraag: mijn dochter van 4 maanden heeft gisteren haar prikjes gehad en heeft een beetje verhoging (rond 37.8), heb haar geen zetpil gegeven want ze is verder heel vrolijk en kwaakt wat af. Ik had het er met mijn man over en ik stelde automatisch dat je met babies met verhoging niet naar buiten moet. Mijn man zei dat het juist misschien wel beter is, even wat frisse lucht en ze heeft geen koorts. Wie heeft er nou gelijk? Bedankt voor de tips, en fijn weekend!

groetjes Rus05

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Zolang je kindje gewoon gezellig is, kan je gewoon naar buiten hoor. Lekker even frisse lucht happen!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zelfs met koorts mag je naar buiten, zolang ze maar geen tocht of kou kunnen vatten, maar tis wel lekker frisse neus, te warm aankleden is ook were niet goed.

en idd zoalng ze lekker in haar velletje zit is het oke! zetpil geef ik alleen als ze echt uit hun hum zijn en zich echt niet lekker voelen, of er bijv niet door kunnen slapen enz

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Met verhoging idd gewoon lekker naar buiten. En zetpil alleen geven als ze er laat van hebben of echt niet kunnen slapen. Beterschap

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gewoon lekker naar buiten!
    En zolang ze vrolijk is en geen echter koorts heeft is een zetpil ook niet nodig.

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Inderdaad, lekker naar buiten! En geen zetpil geven als ze gewoon gezellig is enzo.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Inderdaad, gewoon een blokje om voor een frisse neus kan prima. 37,8 valt ook wel mee. alleen niet te dik inpakken, maar ook niet te dun, dat is even zoeken..

paracetamol zou ik ook niet geven als die verhoging het enige probleem is..

8. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, op jullie aanraden een heerlijke wandeling gemaakt, volgens mij vond ze het alleen maar fijn om even buiten te zijn. Merci en een fijne zondag :)!

Deel Deze Pagina