Wij zijn vandaag ontzettend verwend tijdens een (zeer ) verlaat kraambezoek. We hebben een bon van €75 van de Intertoys gekregen. Niet een winkel waar ik normaal kom dus ik ben op zoek naar tips wat we daarvan zouden kunnen kopen. Dochter is bijna 6 mndn. Heb al even op de site gespiekt maar er is zóveel keus.
Het bovengenoemde loopkarretje is erg leuk! Duplo is hier een enorme hit. Niet om nu al mee te spelen, maar wel over een jaartje. Dus ik zou gaan voor een mooi startpakket van Duplo, met wat diertjes/poppetjes erbij.
Het hoeft inderdaad niet perse voor nu! Maar vind het wel leuk als we er echt een mooi cadeau van kunnen kopen en niet losse dingetjes. Ik ga het loopkarretje opzoeken en Duplo is ook een goed idee.
Ik bedenk nog het een en ander: Zand en watertafel (hier vanaf 1 al heel veel gebruikt! Ik haalde gewoon de pootjes eraf) Glijbaantje Speelhuisje Driewielertje Loopfiets
Wij hebben toen een roze loopauto (retro car ofzo) gekocht van een intertoys bon. De oudste deed er niet zoveel mee maar de jongste racet er het hele huis mee door. Wat verder ook heel leuk is is duplo. Nog niet voor nu maar als ze iets ouders is kan ze Daan nog jaren mee spelen!
Keukentje hebben wij van de ikea, dat is een houten uitvoering met muurankering en ik moet zeggen dat met onze 16 maanden oude baldadig spelende dochter hij t tot op heden goed volhoud! Vaak zie je de kunststof versies van keukentjes, ben daar gezien de speelwijze van mn dochter iets minder fan van, al zouden ze terrorproof gemaakt moeten zijn.
Ik denk dat het deze Duplodoos gaat worden: https://www.intertoys.nl/p/lego-duplo-rond-de-wereld-10805/1360565 En anders een houten zandbak. Loopfiets hebben we al als kraamcadeau gehad (evenals een poppenwagen). Keukentje heb ik nog van vroeger, gemaakt door mijn vader . (Wat moeten we haar straks gaan geven voor dr 1e verjaardag ?)
Erg leuke set! Wij hebben hem voor zoons tweede verjaardag gedaan. Voor dr eerste verjaardag een wobbel. Of grimms regenboog. Of zat andere leuke dingen. Haha
En ze hebben er tegenwoordig zoveel andere leuke spulletjes bij. Zelf heb ik de originele regelboogkleuren, vond de pastel toch wat meisjesachtiger. En hij staat heel mooi op m’n dressoir als zoon er niet mee speelt. En daar gaat ie lekker ook blijven.
Een zandbak is super leuk! M zat hier al in ruim voordat ze kon lopen (vorige zomer) en Q, van bijna 8 jaar, speelt er ook nog regelmatig even in met vriendjes en vriendinnetjes.
Leuke set! Al vind ik deze ook erg leuk https://www.intertoys.nl/p/lego-duplo-avonturen-op-de-boerderij-10869/1646579