Naar buiten in de tuin?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.825
    2.249
    113
    Dag allemaal! Met het mooie weer op komst komende dagen kijken we er naar uit lekker buiten te zitten. Maar.... Hoe en wat met een baby van 11 dgn oud?? We hebben een vrij beschutte tuin, weinig wind en de hele dag wel ergens schaduw of een parasol uit.
    Hij houdt zichzelf opzich goed warm binnen, maar heeft wel lange mouwen romper aan met een boxpakje en snachts een dekentje extra.
    Wat doe ik m aan en als hij niet bij mij ligt, waar leg ik m dan in? Kinderwagenbak? Babynestje? Boxkleed? Wat voor dekentje?

Ik had een Decemberbaby hiervoor, das toch weer heel anders!

2. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik herken je probleem ;) ik heb hem buiten in de kinderwagen liggen en check (veel te vaak) of hij een dekentje nodig heeft of juist minder kleren aan moet etc. Heel lastig. Qua kleren heb ik hem tot nu toe steeds in romper met korte mouwen gehad, broekje en shirt met lange mouwen. Maar ik heb nu toch wat t shirts en korte broekjes gehaald. Hij is wel al 8 weekjes nu.

3. HvO

HvO Niet meer actief

Gefeliciteerd nog!

Hier hetzelfde probleem, maar dan met baby van 5 weken oud. Dysmatuur geboren maar nu al bijna kilo boven geboortegewicht. Wij leggen hem in de kinderwagenbak met lange mouwtjes en een jasje, als het goed warm is doen we die uit of open. Hebben hele fijne fleecedekentjes van de zeeman die je heel makkelijk kunt “stapelen”. Gaan ook altijd een paar mee als we weggaan, zijn lekker klein op te vouwen.

Heb het gevoel dat we het zo “goed” doen maar vind het ook lastig!

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Lekker in de wandelwagen laten liggen, als je onzeker bent af en toe temperaturen om te zien hoe hij het doet, dan weet je meteen of ie te veel of weinig kleding aan heeft!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Gewoon 1 laag meer dan dat je zelf aan hebt...

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ik had een juni baby, dus misschien was het iets warmer toen. Maar in principe deed ik hem aan wat ik zelf ook aan had (qua laagjes en mouwen dan natuurlijk). Alleen had mijn zoon nog een romper aan (zonder mouwen). En als er een beetje wind stond gebruikte ik zo’n grote hydrofieldoek als lakentje. Hij lag dan voornamelijk in de wandelwagen.

Deel Deze Pagina