Wij zijn overgestapt van zorgverzekering, Zilveren Kruis zou de boel opzeggen enz Maar nu werd er bij mij evengoed de premie van de oude zorgverzekering afgeschreven en kreeg ml ook zijn rekening van zijn oude zorgverzekering. Ik heb het meteen teruggeboekt Kan het zijn dat het nog allemaal verwerkt moet worden? Heb wel van zilveren kruis een bevestiging gehad na het aanmelden dat ze het zouden op zeggen enz dat was 29 december.
Als je pas op de 29e bent overgestapt, kan ik me voorstellen dat de veranderingen allemaal nog niet verwerkt zijn. Ik zou het melden bij je oude zorgverzekeraar en dan wordt het vast in orde gemaakt.
Ja gewoon even geduld hebben. Veel verzekeringen kunnen aankomende incassos voor de volgende maand niet meer tegen houden. Die worden vaak rond de 20e namelijk al klaar gezet. Je krijgt het bedrag vanzelf terug als de beƫindiging is verwerkt in de administratie van je oude verzekering. Als je het zelf laat storneren is er een kans dat je het daarnaast ook nog eens teruggestort krijgt van je oude zorgverzekeraar en later een rekening krijgt om het terug te betalen. De correctie en jouw storno kunnen elkaar namelijk kruisen.
Wij zijn 19 december overgestapt en toch heeft de oude zorgverzekering geld afgeschreven. Gisteren kreeg ik een brief thuis van de oude verzekering dat het geld zsm terug gestort wordt.
Dit had ik ook, schrok er eerst een beetje van maar het is wel logisch, want die opdrachten liggen al klaar. Ik heb zelf het bedrag teruggeboekt, dat kan gewoon via internetbankieren.
Hier ook zo. Waren wel al gewaarschuwd hiervoor en hebben het bedrag dus gewoon gestorneerd via internetbankieren.