Sorry meiden dat ik jullie hier mee lastig val, maar wil mijn hart graag luchten. Ik ben zo verdrietig en maar huilen, en mijn man moest vandaag werken tot +- 24.00, Dus ben de hele dag al alleen We werden vanmorgen door mijn schoonzus uit Irak gebeld dat mijn andere schoonzus haar man Donderdag is vermoord. Hij was officier in het leger. En was patrouie in de stad mosul zoals dagelijks.(Hij wou daar zo graag weg naar een veilige stad, maar moest nog eerst wachten van zijn baas. Hij dus maar daar werken, want zijn vrouw en kinderen moeten ook gevoed worden. Als je daar niet werkt dan kom je letterlijk op straat) En werd gebombadeerd, maar kon net onstnappen uit de wagen. Hij lag op de grond, en toen schoot een terrorist mijn schoonbroer in zijn borst, en is overleden. Hij had dit niet verdiend. het was zo´n lieve en aardige man. Hij laat 2 dochters een zoontje en vrouw achter. Zijn zoontje van 5 was zo gek op zijn papa, het was zijn grote voorbeeld! Zijn kinderen zijn er kapot van en zijn vrouw is in shock. We zijn zo boos en verdrietig, dit had hem niet mogen overkomen:x
Sterkte meid! Dat zijn nooit fijne berichten om te krijgen, en al helemaal niet als je ook nog eens zo vreselijk ver van je familie vandaan zit! heel veel sterkte!
Jeetje, snap dat je onderste boven bent. Verschrikkelijk zeg. (uberhaupt al die oorlogen ed ) Sterkte.
Oh bah, wat verschrikkelijk voor jullie en vooral voor je schoonzus en haar kinderen. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Ach, wat vreselijk. Gecondoleerd. Lijkt me heel lastig inderdaad, om nu zo ver weg te zitten. Sterkte voor jullie en de hele familie.