En zo is het maar net !! Zie het al helemaal voor me hoe het bij je eraan toe gaat haha! Maar tis idd superknap van hem. Stoppen met rokenblog heb ik ook opgezeten. Heb daar ook veel steun gehad. Je kan daar ook een ticker invoeren. Na een half jaar mn rookgeld te hebben opgespaard had ik al 1000 !! Kijk er af en toe nog op hoeveel ik nu al uitgespaard heb haha je schrikt je de pleuris. Ik rookte ook echt veel!
Die van mij is al 300 x gestopt en ook al 300 x weer begonnen dus dat prijzen helpt hier geen Drol haha En zich zelf o zo zielig vinden hè pff. Man druk er eens een kind uit dat is pas moeilijk en dat zit echt niet tussen je oren hoor Maar goed hier gaat hij dus binnenkort aan poging 301 beginnen en als liefhebbende vrouw ga ik hem natuurlijk weer steunen en zakken lollie's kopen hè
wij hadden dus uitgerekend na een jaar 1800 euro te kunnen besparen dus we doen nu automatische iedere maand 150 euro naar de spaarrekening, roken gaat dus ook niet want er is ook gewoon geen geld voor
Zo herkenbaar, maar dat is mijn mannetje als hij een snotneus heeft meneer doet dan net of die dood gaat ofzo hahahah
de eerst 3 dagen zijn het ergste, met de piek op dag 3...daarna gaat het steeds beter! Volhouden kippieman, je hebt het ergste al gehad!!!