tekenfilmseries.figuren waarbij je zo iets hebt van huh???

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

na shin chan zat ik me af te vragen wat er nog meer voor series ect zijn waar bij je als volwassenne zoiets hebt van uhh zie ik dat nou goed????

ik heb het zelf in het begin heel erg gehad met draco van baby tv die neus en nu nog kan ik niet serieus blijven ;)

zijn er nog meer van dit soort dingen???

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ik had dat ook met baby tv toen ik het voor het eerst opzette; er was "Waar is opa" op tv en in dat liedje hoor je zo
    Waar is opa? misschien in de kist, of in de kast, ehm toen krabde ik wel even achter mijn oren :D

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik was vroeger altijd heel erg bang voor krapnagel de kater uit a.j kwak ;) . en die bumba de clown vind ik pas echt irritant

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Shin Chen vind ik dus echt niet kunnen.
    Spongebob is ook absoluut niet geschikt voor kinderen.... en daarnaast heel irritant.

Maar da's mijn mening.
    Verder kan ik me zo geen vreemde tekenfilmfiguren bedenken.

5. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd kan ik niet echt bedenken, wel liggen mijn man ik ik helemaal in een scheur van Timmy het schaap.... geweldig wat een humor! De meiden vinden het ook leuk om naar te kijken, maar papa en mama kijken heeeeeeeeeel graag mee :D!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja bij baby tv hebben ze wel meer van dat soort zaken hihihi

7. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Ja baby tv vind ik wel vaag. K ben blij dat mijn zoontje dat niet meer kijkt.
    Ook dat liedje dat er wordt gezongen: gooi je linker hand vooruit en dan weer achteruit, in uit in uit, schudden voor gebruik.....eehhmm tsja hahaha toen ik dat hoorde dacht ik....jaja okee rare tekst.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Jamaar jullie denken denk ik een beetje te ver door bij die teksten. Over dat opa in de kist, ze zullen vast de speelgoedkist bedoelen en niet een doodskist. ;) Ik heb dat filmpje ook al zo vaak gezien maar nooit bij door gedacht.

9. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    :D:D

Ik vind catdog zo achterlijk en echt waar komt hun behoefte uit ?;)

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    waarom is spongebob niet voor kids geschikt????

ik vind alleen avatar en zulke series irritant, verder niet echt.....

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    je heb er 1 die kunnen echt echt echt niet! maar hoe heten die dingen nou.....:$
    echt die slaan een taal uit daar word ik zelfs niet goed van!..

ik kom er zo wel weer op denk ik!!

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat ik echt niet vind kunnen is purno de purno!!
    Het is een tekenfilm wat elke zondag ochtend te zien is op villa achterwerk. Laatst zag ik een aflevering waar een grote reuze opblaaspop te zien was die leeg liep en waar toen uit de vagina van die pop allemaal kleine mannetjes kwamen. WTf? En dat is een kinderserie???

13. Dana

Dana Niet meer actief

neee! :$ niet gezien maar als ik zoiets zie waar mijn kind bij zit gaat ie uit!

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @ontzettendtrotsemama, wij hebben dat juist met Shaun het Schaap (volgens mij op het moment niet meer op Nick Jr.). Wat een hilarische serie zeg :D!

Ik kan zelf zo even niets bedenken. Word aleen al helemaal simpel als ik die vreselijk aap van Dora hoor. Sorry hoor, maar wat een zeikaap met zijn zeikstemmetje ;)...

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik was ook echt in shock! Ik ken het programma nog van vroeger toen ik jonger was, maar toen vond ik het nooit zo shocking (misschien omdat ik het toen nog niet begreep). Maar mijn zoontje krijgt dat programma ook echt niet te zien hoor!

16. tulip

tulip Niet meer actief

ahhhh, shin chan, oke voor kinderen kan het echt niet. Maar ik kijk zo graag naar dat brutale rotjong;)

Ik heb het idd met waar is opa?? Misschien denk ik te ver door, maar ik ga alleen al rennen bij dat liedje. Mn dochter is er helemaal weg van.

17. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind spongebob's humor enz idd niet echt geschikt voor jonge kinderen,...

moet er zelf soms wel om lachen haha

vroeger had ik mn ?? bij Tinky winky...mannenstem+handtas ....vind het nog steeds heel gek om te zien

18. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ik vond pinochhio hele nare tekenfilm.

19. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Karbonkel van Ik Mik Loreland!!! Bah, wat vond ik die eng/naar! Ik krijg nog steeds kriebels van die gast als ik hem google:p
    Ik had er net nog over met m'n ouders en volgens mij wordt er op de basisscholen niet meer gekeken naar die serie. Best jammer, omdat het een erg leuk en vooral leerzaam programma is.
    Maar groot gelijk geef ik ze, want ik kan me goed voorstellen dat kinderen uit groep 3/4 nachtmerries krijgen van dat monster!

http://forum.mestreechonline.nl/imgcache/6402.png

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daar keken wij 20 jaar geleden ook naar. Alleen als kind hadden wij niet in de gaten wat het nu écht voorstelde. Zoals dat ie over een heuvelachtig landschap liep en dat bleken gewoon naakte borsten met tepels te zijn. Hadden wij toen echt niet door!
    Je zegt het zelf: Vroeger snapte je het ook niet. Je zoontje zal het waarschijnlijk ook niet snappen.

Deel Deze Pagina