wanneer voeding nr 2

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ladydd, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mijn dochtertje is 9 mei een half jr.
    We geven haar altijd friso hongerigevoeding 1. 5 x 210ml plus schepjes
    Fruit eet ze volop en elke dag een potje .

Vroeg me af wanneer we over kunnen op nr twee en of er dan wat gaan veranderen en hoe mengde jullie dat.
    Wij gebruiken geen rijstebloem omdat ze dat niet nodig heeft en liever ook niet geef.
    En moeten we dan weer hongerige voeding nr twee hebben ???

2. Lovely little

19 dec 2011
    93
    0
    0
    Hallo Ladydd, Als jou kindje 6 maanden is mag ze gewoon over op friso 2 voor hongerige baby,s. maar of dat nog steeds nodig is...ze eet nu ook goed fruit en groente ze krijgt 5 x 210, dat zou je wel kunnen minderen en kijken hoe ze erop reageert, meestal gaat een baby minder flesvoeding drinken als ze over gaan op twee omdat ze daar gewoon meer energie uithalen, dat was bij mijn zoon ook, en mengen heb ik niet gedaan ik ben gewoon in een keer overgegaan en dat ging prima:)

Rijstebloem heb ik ook niet gegeven, dat schijnt de ontlasting hard te maken.

Ik zou even overleggen met cb welke voeding je nu het beste kunt gebruiken, standaard 2 of voor hongerige baby,s 2.

Sucses!:)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lees ik goed dat je dochter 5 x per dag 210/7 krijgt? Dus 35 scheppen op een dag? Dat je zelfs met hongerlapjesvoeding structureel 18% over het maximum zit? Of geef je 5 x 6 schepjes met extra water?

Op zich, als ze 6 maanden is kun je gewoon met standaard opvolgmelk beginnen. Hongerlapjesvoeding heeft geen nut meer zodra een kind vast voedsel naast de flessen krijgt, en dus op een andere manier de maag kan vullen. Dus je hoeft geen speciale opvolgmelk te kopen.
    Hou er wel rekening mee dat je van opvolgmelk maximaal 24 scheppen op een dag mag geven, dus 800cc. Wil ze meer dan moet dat in de vorm van groente en fruit en water om te drinken.

4. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL

typfoutje ze krijgt 4 flesjes :D

5. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben eens een aantal dagen johbr pitmeel gebruikt waardoor ze erg aan de diaree was gekomen dus tis ook nog is verschillend kwa ontlasting ;)

Deel Deze Pagina