Onze meid doet het goed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door corina1989, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Al vele topics geopend en waarschijnlijk (her)kennen een aantal ons wel van de verhalen.

Maar nu open ik een topic omdat het nu al weken erg goed gaat met M.aaike! Ik denk dat velen dat wel fijn vinden om te horen. En ook voor de ouders die nu met een huilbaby zitten, houd hoop en volg je gevoel :).

M.aaike doet het nu zeer goed op de Neocate voeding en de vaste voeding zonder koemelk. Ook zijn we vanochtend voor de laatste keer bij de manueel therapeut geweest. Hier zijn we in totaal 5x geweest en dat heeft zichtbaar héél veel goeds gedaan. M.aaike bleek het Kiss syndroom te hebben. Na elke behandeling zagen we verbetering. Vanochtend dus de laatste keer, omdat M.aaike het zo goed doet en er weinig tot geen blokkade meer zit in haar lichaampje. M.aaike heeft qua motorische ontwikkeling een spurt gemaakt en rolt nu de hele kamer door :D. Ook kan ze al stevig zelf zitten en heeft ze sinds een paar dagen heel veel praatjes. De hele dag door gaat het "Dadadadaaa". Zo geweldig.

Wij genieten iedere dag van onze kleine meid. Ik ben enorm blij met alle stappen die wij hebben genomen om uit te zoeken waarom M.aaike altijd zoveel huilde en onrustig was.
    En ook blij met alle tips die ik van jullie heb gekregen! Het heeft vooral mij erg geholpen, omdat ik op den duur zo onzeker was.

M.aaike maakt ons nu zeer trotse ouders :D. Ook omdat zij iedereen aan het lachen maakt met haar mooie koppie <3 .

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie nu zo kunnen genieten!

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Oo fijn zeg! Vroeg me al af hoe het met je ging, vond de verhalen altijd zo sneu.. maar kon niet zo snel meer iets terug vinden... Geluk bij een ongeluk dat ik je nu hier zo tref :D

Fijn zeg, geniet er van !!!!!!

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Ik ken je verhaal niet, maar wat fijn dat het zo goed gaat nu!
    Altijd fijn om positieve berichtjes te lezen.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Kan je alleen maar gelukkig mee zijn :)
    Geniet nog van jullie meisje!

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Positieve berichtjes zijn altijd leuk toch :) .
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina