Ze kreeg al eczeem van een plakje stokbrood waar wat melk in zat... Dus hapjes danoontje gaan we maar niet doen Het gaat bij Caitlyn echt om een koemelkeiwittenallergie, en aangezien onze oudste daar ook nog niet overheen is, verwacht ik niet dat ze binnen al te korte tijd al melk kan verdragen. Eerst maar zien dat de darmen tot rust komen met nu de medicatie in poedervorm, en hopen dat soja dan met een paar maanden kan, want een hapje chocoladevla zal ze ws niet laten gaan Croissantjes bevatten meestal roomboter, dus gaat ook niet
Zo, dan is ze behoorlijk gevoelig. Ik denk even mee hoor. Lust ze koemelkvrije pannenkoeken? Dat bestaat wel toch? Een klein hapje daarvan gevuld met de capsule? Het is toch iets anders dan brood wat ze vaak wel lekker vinden. Als dat kan en werkt kun je mini pannnkoeken maken en in stukjes snijden en per keer zo een klein stukje geven.
Dl moest laatst antibiotica. Dat was vloeibaar en moest met een spuitje. AB had sinaasappelsmaak. Ik voorzag drama, maar dl vond het leuk, spuitje zelf in haar mond doen, wij moesten alleen helpen met langzaam doseren. Zou je het kunnen mengen met appelsap? Of dunne fruitmoes? Of rijstemelk? En dan met een spuitje proberen?