mijn lichaam had er na 11 maanden bv genoeg van maar ik denk dat als dit niet zo was, ik nu idd nog bv had gegeven. Al dan niet afgekolfd
Dankjewel voor je info en tips!! Heb ik zeker wat aan. Ik ga mij eens verder verdiepen in wat goede vleesvervangers zijn
Dankjewel voor je uitgebreide reactie en wat een goede tips! De groeimelk ga ik morgen eens halen om te proberen. Ik ben het eens met wat je zegt over de keuze voor hem maken, hij kan het zelf nog niet en heel eerlijk gezegd voelt het niet goed om zelf iets niet te eten en hem wel iets te geven waar ik zelf steeds meer tegen ben. Ik ga me eens goed verdiepen in wat we dan wel allemaal wel gaan eten om alle voedingsstoffen binnen te krijgen, ik ben niet zo'n keukenprinses en we houden het meestal simpel dus dat zal wel even een omschakelijk worden Ook maar eens kijken of mijn vriend het hiermee eens is, ik vermoed van niet haha, dus dat wordt dan dubbel koken. Dankjewel voor de naam van de diëtiste, ik ga haar zeker benaderen want ik neem de reacties van iedereen hier wel serieus en ga niet 'zomaar wat doen' Bedankt allemaal!
Net aan me collegaatje gevraagd: Havermelk, die vinden kinderen lekker. Die is wat zoeter. (Ook gewoon te koop bij AH) Amandelmelk is vrij bitter Overigens kan je ook kiezen waarbij calcium en b12 is toegevoegd