wij zijn alvast rond aan het kijken voor 2015 nu wilde we heel graag naar zeeland maar dan op een mini(boerderij) camping deze moet zeeer kindvriendelijk zijn hebben jullie tips voor me?? alvast bedankt
Als je met een eigen vervoermiddel gaat kan ik je minicamping Mariekerke in Meliskerke aanraden. Is ook een onderdeel van Farmcamps en heel leuk voor de kinderen. Speeltuin,kinderboerderij,maisdoolhof,hooizolder er is van alles te doen. Sanitair is ook heel netjes. Wij willen hier al een paar jaar naar toe maar om een stacaravan te huren in de bouwvak moet je meer dan een jaar van tevoren reserveren. Boerderijcamping - Kaasboerderij Mariekerke - Walcheren
ok dankjewel! we hebben inderdaad eigen caravan was inderdaad wel handig geweest als ik dat er even bij vermeld had is die niet flink duurder door dat farmcamps? wij zijn 2 jaar terug op farmcaps vakantie geweest maar vond t niet super. wij waren in breehees sanitair niet zo netjes en veel vaste bewoners van de camping waar amper een goede dag vanaf kon was erg jammer. want de boer deed heel erg zijn best om t een leuke vakantie te maken hij liet ook wel een paar keer vallen dat hij het zonde vond dat de campinggasten die al jaren daar kwamen de boel overheersten.. we hebben evengoed een fijne vakantie gehad hoor maar we gaan niet terug..
Met een eigen kampeermiddel boek je via de camping zelf. De prijzen staan ook op de site. We komen zelf al jaren bij mijn schoonouders op de camping in Westkapelle en komen hier regelmatig om het maisdoolhof en de kinderboerderij te bezoeken. Het is een niet al te grote camping zonder stacaravans van vaste gasten. Er staan dacht ik maar 5 stacaravans die verhuurd worden door de camping zelf en een paar tenten van Farmcamps. De mensen met een eigen kampeermiddel staan op een ander veld. Op het veld staat ook een speeltoestel en verder is er voor op de camping ook nog een speeltuin.
Wij zijn afgelopen jaar op minicamping Oranjepolder geweest, bij Arnemuiden. Superleuke camping! Minicamping Oranjepolder Lekker veel te spelen voor de kinderen, leuke activiteiten (pannenkoekenfeest -waarbij de pannenkoeken gebakken werden met verse melk die we 's ochtends bij de boer hadden gehaald-, tocht op de platte kar) en schoon sanitair. Aanrader!
Ooooo Wendy die boerderij is leuk! Gaat op de verlanglijst voor 2016 als onze Stijn iets groter is en ook z'n boerendiploma kan halen :d
Wij zijn bij 'minicamping in de bocht' geweest. Wat ik vooral heel fijn vond daar, waren de sanitaire voorzieningen. Je hebt daar bijvoorbeeld een gezinsdouche. Dat is een grote badkamer met 2 douches en een wastafel. Dat waren luxere douches met zo'n grote douchekop