Ik lees even mee. Wij hebben echt een hele pittige start gehad met ons zoontje. Hij is nu 5 maanden en rolt op speelkleed. Ik wil hem dus uit de puckababy hebben, maar waar hij overdag pas sinds half december ein-de-lijk 2 x 1,5 uur slaapt is dat direct terug naar half uurtjes en in avond en nacht om de paar uur wakker.... Ook weer terug naar nachtvoeding.... Ik heb toevallig zo'n hema slaapzak liggen. Ga ik dat proberen.... Succes daar!
Heb 2 kindjes in de pacco gehad en moet zeggen dat bij ons langzaam afbouwen het beste werkte. Dus met 1 slaapje per dag met 1 armpje los begonnen. Toen dit na n paar dagen goed ging pas het 2e slaapje ook met 1 armpje los en zo heel langzaam afgebouwd. Dit hielp bij beide kids het beste.
De fysio raadde hier aan om de overgang kleiner te maken door na de puckababy een gewone slaapzak te pakken (goed aansluitend bij de nek) en dan de armen binnen de slaapzak te doen en dan (als ze niet zelf zo snel zijn) beginnen met 1 armpje erdoorheen. Hier zonder problemen naar slaapzak
En heb je het al geprobeerd? Het is vannacht super goed gegaan. Ze werd vanmorgen om 9.00! Wakker. Vannacht niet wakker geweest. Hopelijk niet eenmalig net zoals de vorige keer.
Hier ook begonnen met afbouwen. Mevrouw rolt al een maand maar haar bedje is wat opgehoogd dus daar lukt het niet Vandaag voor het eerst 1 armpje uit de Puckababy en tot m'n grote verbazing gaat het super binnen 5 min was ze vertrokken! Als het zo goed blijft gaan dan volgende week het andere armpje ook los. S nachts wacht ik nog even En ik heb ook een dikke winterslaapzak gekocht na de reacties hier gelezen te hebben. Zodra ze dan uit de Puckababy is, gaat ze over in de slaapzak. Puckababy the bag 4 seasons is nog te groot
Ik ben hier in 1x van de pacco naar slaapzak gegaan! Wilde het op tijd afbouwen zodat ze er ook weer niet te veel aan gewend zou raken en dag heeft hier perfect gewerkt! Vanaf 2 weken tot 13 weken ingebakerd en daarna in 1x gestopt!
Babymoov Lovenest... ze heeft een lichte afplatting en dit kussentje heeft een gat erin zodat het platte gedeelte vrij ligt. Heeft al erg goed geholpen